Bersama Berjuang

Sunday, July 3, 2011

Komunis Pun Puak2 BeerShit Nak Back Up... Takkan Tak Faham2 Lagi Wahai Rakyat !!!


GT ingin memperbetulkan fakta yang sedang hebat diputarbelitkan oleh pembangkang dalam meraih simpati rakyat!!!  

Pembangkang mengatakan bahawa penahanan 6 orang dari PSM adalah usaha kerajaan untuk menghalang BeerShit.  Dan seperti biasa, mereka akan war-warkan kepada semua bahawa kerajaan merampas hak rakyat untuk berhimpun seperti yang termaktub di dalam perlembagaan.  

Mohon jangan tertipu dengan politik pembohongan pembangkang ini.

Harus diingat penahanan 6 org dibawah Ordinan Darurat (Emergency Ordinance) hari ini, kesemua mereka ini mengancam keselamatan negara dan akan ditahan selama 60 hari untuk siasatan lanjut. Penahanan itu bukan ada kaitan dgn Bersih tapi kerana disyakki terlibat dgn kegiatan subversif (communist ideology) 

Itulah sebabnya... kerana mereka disyaki KOMUNIS!  Dan termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan, pihak berkuasa punya hak untuk menahan mereka bagi siasatan lanjut!!! 

Pergi mampus sama KOMUNIS!!!

3 comments:

  1. Syaitan pun diorang sokong kalau sanggup lawan umno,kan nik ajis dah cakap

    ReplyDelete
  2. DIORANG MANE KESAH PASAL ORDINAN DARURAT BROO. DIORANG NI MUSUH DLM SELIMUT. SABOTAJ KERAJAAN SECARA HALUS. BILA KERAJAAN NAK BERTINDAK DIORANG AKAN GUNA ALASAN KERAJAAN KEJAM, TAK HORMAT HAK RAKYAT. HELAH YNG SAMA JUGAK. HARKK PTUIHHH >:]

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...