Bersama Berjuang

Thursday, July 21, 2011

Khalwat Kantoi... Menipu Pun Kantoi... Ciri-Ciri Pemimpin Pilihan bAhlul PAS!!!

Temberang Mat Sabu sebenarnya sudah dibaca oleh blogger yang cukup masak dengan strategi Mat Sabu.  Mudah, Mat Sabu akan mengimplementasi sedikit sebanyak ilmu puaka yang dibelajar dari Al Jub. 

Sikap memanipulasi dan mengambil kesempatan ini adalah makanan ruji Fuckatan.  Dan ini adalah contoh terbaik, jatuh dari motorsikal gara-gara sendiri pun Polis yang disalahkan!!!  Kalau anak ahli PAS esok kena tangkap basah kat hotel, maka itu adalah salah BN.  Begitulah penerapan sifat negatif yang diajarkan kepada tunas-tunas mereka, agar besar menjadi otak udang, kemahiran berfikir tahap pariah.  

Video bukti bahawa Mat Sabu tergolek dog akibat salah sendiri telah didedahkan oleh pihak Polis.  Dia yang sebelum ini ke hulu ke hilir untuk meraih simpati dan menjaja story kepada media, sekarang ini pula sedang mengelakkan diri dari sebarang kenyataan media.  Gubra dan malu masih menebal, mungkin dia sedang mendapatkan konsultansi dari orang yang telah hilang kemaluannya malunya, Al Jub!

Media pembangkang senyap sunyi, walhal merekalah juara yang berjuang kononnya Polis mahu membunuh Mat Sabu!!!  Faktanya, mereka pun tidak punya bukti kejadian itu hanya bergantung kepada kata-kata pemimpin mereka yang sebati dengan fitnah.  Ternyata, mentaliti pembohong dalam diri mereka sangat menebal, like leader like followers!

Yang pasti, video tersebut hanyalah "besi yang bisu dan tidak bernyawa", dan tidak boleh dijadikan bukti.  Pada Fuckatan, bukti sahih adalah kecederaan dan kata-kata dari Mat Sabu yang bermulut busuk itu. 

Tanyalah Mat Pus, selaku professor serba tahu PAS, yang pada ketika ini mungkin sedang menjalankan kajian bagaimana pihak polis memalsukan imej video tersebut dengan teknologi CGI yang disertakan THX, dan Dolby Sound mungkin.

Andai inilah pemimpin pilihan PAS, maka jangan hairanlah akan tingkahlaku songsang pengikut mereka!

Al Syeikh Al Sabun Al Khalwati Wal Tipu, check mate!!!

7 comments:

  1. Sudah lah mat sabu. Berhenti lah dari membuat keyataan yang tidak tepat. Jangan lah terikut sangat permainan dunia. Terus terang saja lah yang kau nie tidak ada ....
    kredibiliti langsung untok jadi pemimpin.

    ReplyDelete
  2. mat sabu malu kerana menipu? .....sori la. kulit muka dia mcm kulit xxxx mana tau malu

    ReplyDelete
  3. Memang PATUT sangat2, Mat Sabu ni best friend dengan Anwar Ibrahim....padan sangat2 suka menipu...kaki kelentong.

    ReplyDelete
  4. itu lah cara dia cari rezeki.....

    ReplyDelete
  5. bila melihat gambar mat sabun al khalwati ni,nak tergelak aku,teringat aku akan cerita allahyarham p. ramlee dalam cerita madu tiga bila zaharah agos tanya bagaimana kemalangan terjadi,jawab rakannya 'kesiannnnnn', bila diulang tanya jawab rakannya sekali lagi 'oh kesiannnnnn'. Sanggup menipu kerana takut tembelang pecah. Akhirnya dunia kan tahu juga.Begitulah sepatutnya dijawab kepada Mat Sabun Alkhalwati....oh..kesiaannnnnn Mat sabun. Dahlah mat sabun alkhalwati,tak usah nak berlakon tiru macam Anwar aka BABI AlJuburi tu. Dunia dah tahu dan kenal anda siapa. Eloklah tu sorang Al Juburi dan sorang lagi Al Khalwati. Memang ngamlah tu.Besok sama-samalah berpimpin tangan untuk masuk ke ne......a jahanam bersama pemimpin Parti Arahan Setan(PAS) yang memecahbelahkan Ummah dengan memutar belit Ayat-ayat ALLAH kerana kepentingan politik. Aku nak ingatkan Mat Sabun Al Khalwati dan pengikut-pengikut totok Parti Arahan Setan ni, ANDA BOLEH TIPU SESETENGAH ORANG TETAPI ANDA TIDAK BOLEH SENTIASA MENIPU SEMUA ORANG PADA SETIAP MASA.....

    ReplyDelete
  6. masa muda dan masa tua nya Sia sia..!

    ReplyDelete
  7. Pelik bin Hairan dua ekoq melaun ni asal dari BM negeri asal Tun dun sleeping PM agaknya memang specis kuat menipu, balon Pantat cina dan isteri orang ..121.Buat malu orang BM aje mereka ini.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...