Bersama Berjuang

Thursday, July 21, 2011

GEMPAR!!!: Lim Kit Siang Terkantoi Sahkan Bahawa DAP Punca Utama Kematian TBH?

Suruhanjaya Diraja telah memutuskan bahawa TBH telah mati akibat membunuh diri.  Setelah bertahun sehinggakan menimbulkan muak kepada rakyat kerana dihidangkan dengan "opera cina", akhirnya keputusan telah dicapai dengan cukup meyakinkan.  Ia berdasarkan latarbelakang panel-panel yang dilantik di dalam suruhanjaya itu. 

Dan kali ini, semoga ia membuka mata pihak yang selama ini dipergunakan secara mudahnya oleh DAP laknatullah.  

Dan DAP tidak lagi punya modal untuk terus berpaut kepada modal politik busuk seperti ini untuk meraih simpati rakyat.  Namun, GT tidak harap yang DAP tidak akan memainkan isu ini lagi.  

Belum habis ayam berkokok, DAP muncul lagi.  Mereka terus ingin mengaitkan kematian TBH dengan SPRM.  Terdesak sungguh walaupun panel Suruhanjaya mendapati TBH membunuh diri, bukan dibunuh oleh DAP!!!  Mengapa?

Hari ini Lim Kit Siang telah membuka pekung di dadanya.  Kenyataan akhbarnya yang menuduh tekanan dari sessi soal siasat SPRM juga menjadi punca penyebab bunuh diri telah membuka lagi persoalan.  

"Teori yang menarik" dari LKS ini membuatkan GT ingin bertanya kembali kepada LKS.  Sebelum dia menyalahkan kononnya tekanan yang diterima oleh TBH dari SPRM sebagai punca bunuh diri, LKS harus duduk bersemedi dan bertafakur agar boleh memahami soalan ini:

BUKANKAH TBH DISIASAT OLEH SPRM GARA-GARA PENYELEWENGAN DAN PERBUATAN RASUAH YANG BERLAKU DI KALANGAN WAKIL RAKYAT PARTI ITU???

Maka, DAP adalah punca segala kehancuran yang berlaku.  Dan atas pendapat ini, DAP juga harus dipersalahkan kerana mengakibatkan kematian TBH!!!

Dan faktanya ialah kematian TBH telah menyelamatkan maruah DAP!!!

LKS menyerlahkan teori yang sebenar...  terima kasih aarrr apek!

2 comments:

  1. Dia pun bukan ceredik sangat .... nama jer loyer....

    ReplyDelete
  2. Loyer Cap Ayam bapak Komunis alaf baru di Malaysia.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...