Bersama Berjuang

Monday, July 11, 2011

Gara-Gara Ingin Publisiti Murahan... Anwar Sudah Kena Main!!! Muahahahahahaha...

Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini kembali dengan imej lama, iaitu memakai pendakap leher ketika menghadiri program-program bersama orang ramai, sejak dilaporkan tercedera dalam insiden perhimpunan haram BERSIH, 9 Julai lalu.

Pagi tadi, Anwar dengan ditemani anaknya Ihsan menaiki pesawat Air Asia untuk ke Langkawi yang difahamkan memberi satu ceramah dalam anjuran kerajaan Kedah.


“Datuk Seri..Datuk Seri saya nak ambil gambar, saya nak tag dalam facebook”, kata seorang lelaki yang tidak dikenali Anwar ketika dalam pesawat di Lapangan Terbang Antarabangsa, Langkawi. “Ok…ok..tag saya sekali”, balas Anwar.


Anwar berposing senyum, dengan imej terkini memakai pendakap leher ketika gambarnya diambil oleh seorang pramugara dengan menggunakan handphone blackberry lelaki itu.


Selepas gambar dirakamkan, lelaki itu memperkenalkan dirinya kepada Anwar.

“Datuk Seri, saya Khairul Azam, peguam Ummi Hafilda”, kata lelaki itu.



“Apabila Anwar mendengar nama Ummi Hafilda, wajahnya berubah 360 darjah, dari ceria kepada berkerut yang menunjukkan dia tidak selesa mendengar nama itu”, kata Khairul Azam Abd. Aziz, peguam peribadi kepada Ummi Hafilda Ali.


AIDCNews yang mendapat sekeping foto itu melalui email tenghari tadi telah menghubungi peguam Ummi Hafilda itu untuk membuat pengesahan.



“Ya. benar. Gambar saya bersama Anwar, dirakam semasa menunggu pintu pesawat dibuka ketika mendarat di Langkawi”, katanya.



“Saya telah menyedari kehadiran Anwar ketika sama-sama menunggu pesawat Air Asia di LCCT lagi. Dia ditemani anaknya Ihsan yang baru pulang bercuti dari Amerika.


“Memang benar, nampak hubungan Anwar dan Ihsan tidak begitu mesra. Muka Ihsan tidak ceria dan sering menjauhkan diri dari Anwar”, katanya.


Ketika ditanya adakah Anwar benar-benar sakit sehingga perlu memakai pendakap leher, Khairul Azam berkata Anwar nampak seperti tidak sakit sebagaimana yang digambarkan dalam foto-foto yang disebarkan di internet selepas perhimpunan BERSIH baru-baru ini.


“Tengok macam orang tidak sakit, boleh menoleh kiri dan kanan ketika bersembang. Rasanya tak pakai pendakap leher pun tak apa..ha ha”, katanya lagi sambil ketawa. 


Sumber:  AIDC

GERAKAN TIMUR:
Ente sudah kena main lah.. kena mainlah... 

Baru fadan muka ente!!!  

Hidup kasi susah sama orang, sihat bikin sakit... tifu.. tifu..

Lebih baik ente mamfussssss...  Muahahahahahahaha...

2 comments:

  1. jangan marah....nanti kena jual

    ReplyDelete
  2. hahaha..selalu dia yg mainkan orang arini dia pulak kena main..cepatlah kau mati nuar

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...