Bersama Berjuang

Tuesday, July 12, 2011

Al Sheikh Al Sabun Al Khalwati Dah Tiru Taktik Al Sheikh Al Anwar Al Juburi!

Anwar, Khalid Gereja dan giliran Mat Sabun yang mendakwa dirinya "cedera".  

Tidak terduga oleh GT bahawa gila kuasa telah membawa Mat Sabun ke satu tahap, sama level dengan Anwar.  Walhal, dialah yang menggelarkan Anwar sebagai Al Sheikh Anwar Al Juburi, gelaran yang bakal dikenang sepanjang hayat oleh setiap rakyat Malaysia.

Mat Sabun cuba mempraktiskan apa yang Anwar buat, demi populariti.  Kononnya seorang pejuang!

Dia mendakwa polis melanggarnya.  Dia juga berkata Land Rover itu membawanya ke hospital.  Dan berapa banyak kes-kes perlanggaran yang terjadi, dan secara spontan yang melanggar cepat-cepat membawa mangsa ke hospital.  Tindakbalas ini berlaku oleh disebabkan kejadian itu tidak disengajakan!  

Bukankah melucukan, bagaimana sekadar lutut yang cedera ANDAI DILANGGAR OLEH LAND ROVER POLIS?

Dalam kes lain, mangsa mungkin cedera parah, atau meninggal dunia.  

Mgkin juga Mat Sabun menambah "perisa" pada cerita asalnya!  Apa pun boleh... janji dapat publisiti dan menggambarkan Polis itu zalim!  Tu yang ronda-ronda kat sidang DUN Selangor bagitau semua orang!

Dan kalau setakat Mat Sabun nih... GT rasa tak perlulah Polis nak langgar, kerana kalau dia berdemo jalan kaki, kejar mesti dapat punya!!!  Tu yang terpaksa naik motor tuh!  Tak larat nak bawak badan kot..!!!

Muahahahahahaha....

Jangan terkejut lepas ini kalau Samsul Ketot pun kata dia cedera parah!

2 comments:

  1. Assalam Bro

    Kenapa tak langgar aje dengan kereta kebal tentera... Dah tahu haram masih nak buat benda haram... Lain kali balun aje kepala dia dengan cota...

    ReplyDelete
  2. haha lawak...sungguh ....nape x mati terus lagi best die punyer citer...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...