Bersama Berjuang

Monday, July 11, 2011

PANASSS: Sah!!! Bukti Wang Rakyat Digunakan Untuk Membiayai Perusuh BeerShit! SPRM Wajib Siasat!!!

Rakyat Selangor digemparkan dengan satu kenyataan oleh AmPIGa bahawa MB Selangor akan membiayai rusuhan BeerShit tempohari.  GT mohon SPRM atau pihak berkuasa membuat siasatan sejauh mana kebenaran ini.  

Sementara itu, GT bersetuju dengan blogger Anak Mat Hijau aka Pacat, berkenaan dengan penyalahgunaan wang rakyat untuk menampung keperluan dan kebajikan pendemo-pendemo ini.  Pastinya, rakyat Malaysia yang cukup patuh dengan membayar cukai pendapatan setiap tahun pastinya berhak untuk bertanya, mengapa perlu cukai yang mereka bayar disalurkan kepada pihak yang menimbulkan huru-hara di dalam negara? 

Lebih mendukacitakan, sedang FRU dan Polis diberi nasi tapau ala kadar, perusuh yang ditahan pula dilayan secara buffet!!!  Dan juga disediakan pemeriksaan kesihatan!!!



Kerajaan mmg kejam dan zalim terhadap rakyat!!!  

Seharusnya wang itu digunakan untuk pembangunan negara, dan bukannya digunakan untuk "membiayai" politik jalanan yang berkiblatkan keganasan!!!  

SPRM wajib siasat perkara ini!!!

p/s - tak pasal-pasal duit rakyat hangus gara-gara nak tangani "lembu-lembu" BeerShit bodoh nih...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...