Bersama Berjuang

Thursday, June 30, 2011

TERKINI!!! PANASSS... PEMUDA UMNO VS AMK dan PAS SEDANG BERTEMPUR DI 2 LOKASI!!! PATRIOT ALERT!!! PATRIOT ALERT!!!


GT baru terima sms dari pada seorang pejuang yang memberitahu bahawa Pemuda UMNO sedang bertempur dengan AMK di hadapan Ibupejabat PKR di Tropicana!!!  

PATRIOT... ini masa terbaik!!! Seranggggggg.............

Lokasi kedua di Pejabat SPR Selangor di Kompleks PKNS, Shah Alam, suasana tegang menyelubungi ruang pejabat itu apabila pemimpin UMNO DUN Meru sedang bertikam lidah dengan PAS Selat Klang dan Meru berhubung dengan isu daftar pemilih DUN Meru.

GT ada menulis tentang keengganan jentera Kak Limah Selat Klang membayar gantirugi seperti yang diarahkan oleh SPR selepas memfitnah rakyat, juga berhubung isu yang sama, daftar pemilih!!!  

Agak2 anda berada di kawasan berhampiran, singgah2 dan "hulur"kan salam jari genggam berlima kepada pengkhianat negara, kalau perlu!

7 comments:

  1. Kalau tengok gambar, kedua-dua pihak (pemuda UMNO & AMK) adalah dalam keadaan tidak waras..dan dalam keadaan 'telengong' (bodoh-bodoh)dan tahap IQnyamacam orang tak pernah pergi kesekolah.....

    ReplyDelete
  2. ni la pemikiran melayu yg UMNO didik ye???

    ReplyDelete
  3. ni mcm bergaduh sama patriot ni..berebut kuasa..biasa la umngok

    ReplyDelete
  4. aku nak sangat mengajar bahlul bahlul umno macam kau ni... nak sangat begaduh. betul ke kau jantan atau puak2 berahim katak jugak?

    ReplyDelete
  5. iyelah..org pas mane berani nk melawan kate-2 DAPig tu..ikut je wlaupun sbenarnye pas menegakkan keadilan islam...islam ke??

    ReplyDelete
  6. yg tak bertamadhun suka gaduh dan zalim pada bangsa sendiri ialah umporno, pukida dan perkosa.

    sesama mereka pun tk pernh bersatu, apa nk sibuk dgn PR...

    najib dan muhyidin pun tkleh bersatu....malu la pada org cina wahai assobiyah umno

    ReplyDelete
  7. Itu bukannya bertempur antara Pemuda UMNO dengan amk, kalau tengok betul-betul gambar tu, bukannya ahli UMNO sebab kulit-kulit mereka macam bukan orang Melayu. Mungkin itu adalah orang-orang PKR atau penyokong PKR yang dalam aksi sebelum nak meliwat. Bukankah nama PKR itu Punggung Kami Rela (PKR). Sudahlah Anwar dan pecacai-pecacainya, semua orang dah muak dengan lakonan kau orang.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...