Bersama Berjuang

Thursday, June 30, 2011

Selamat Pagi Semua.... Santapan Anda Pagi Ini Di GERAKAN TIMUR !!!


Hari ini dimulakan dengan ucapan selamat, tanda syukur kita masih lagi menikmati keharmonian dan kedamaian di bumi bertuah ini.  

Agaknya berapa ramai dari kita yang bangun pagi sambil ucap alhamdullillah?

Gelisah melanda di jiwa tiap-tiap rakyat Malaysia yang bencikan kerosakan dan kemusnahan.  Gementar melanda di jiwa, betapa BeerShit 2.0 aka IFC ini bakal mengundang malapetaka yang besar.  

Simpan dan tahan dulu gelisah dan gementar anda.  Kerana pada saat ini, pihak Polis telah sedaya upaya memastikan tiada sebarang bentuk ancaman keganasan di dalam negara.  Tangkapan demi tangkapan, serbuan demi serbuan dibuat untuk menghalang rusuhan BeerShit pada 9 Julai ini.  

GT dapat lihat betapa kerja keras dari pihak Polis ini adalah untuk menghalang rusuhan BeerShit itu nanti.  Strategi bijak yang bersifat "preventive", hampir sama dengan ISA, akta yang mencipta gerun kepada fahaman komunis, fasis, dan seangkatan dengannya.

Jom sama-sama kita beri sokongan kepada pihak Polis agar tiada sebarang pertumpahan darah diantara Melayu Islam dengan Melayu Isle yang dikeldaikan oleh AmPIGa!


Rakyat bersama PDRM... KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...