Bersama Berjuang

Friday, June 10, 2011

PILIHANRAYA MASJID: MUFTI KELANTAN BERSUARA, NIK AZIZ PULA JADI SYAITAN BISU!!!


Diatas adalah kenyataan dari Mufti Kelantan.  

Rasionalnya pemikiran beliau terhadap perpaduan umat Islam, kerana nafsu serakah dan amarah syaitanirrajim tidak bersamanya.  

Jelas dan terang motif DAP untuk campur tangan dalam urusan orang Islam,  tidak perlu kita selindungkan lagi.  Malang bagi PAS yang "tidak nampak" atau "buat-buat tidak nampak" perkara ini, mgkin gara-gara upacara "pembaptisan" berskala besar besaran yang dibuat gilang-gemilang oleh Presidennya selepas muktamar mereka baru-baru ini.

Mufti Kelantan menyerlahkan pendirian seorang ulama selaras dengan firmanNYA agar berpegang teguh kepada tali-tali Allah. Malangnya ularmak PAS "dipegang" teguh oleh "tali kerbau", lantas dicucuk hidung oleh Anwar dan DAPigs.  Dan jadilah PAS sebagai "kerbau". 

Yang salah bukan Anwar mahupun DAPigs, kerana mereka tidak memaksa, PAS yang rela serahkan jiwa dan raga sebagai ganti kepada kuasa!  

Maka bergentayanganlah PAS lalu menjelma sebagai SYAITAN BISU!

Mana Nik Aziz?  Mana?  Nate bewok mu....

2 comments:

  1. WALLY SLIPAU BKN SETAN BRO TP SELIPAU BISU. PADAN MUKE KENE BISU TEROSS!. ISLAM ALA2 SLIPAU MMG MCM TU KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. NIK NAJIS SAITON NIROJIM, DAH BANYAK MINUM KENCING DAP+PKR TERUS JADI ULARMAK BISU+BAHALOL.

    ULARMAK BISU+BAHALOL SEJENIS MANUSIA GILA, ALLAH TAK HUKUM APA2 KAT DIA, SEBAB AKALNYA MIMANG TIDAK SIUMAN.
    INILAH PADAH BILA PARTI HAMPAS ADA PEMIMPIN YG HANYA BOLEH CAKAP MERAPU, TAPI SATU JASAPON TAK BOLEH DIPAKAI UTK KEBAIKAN MANUSIA.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...