Bersama Berjuang

Tuesday, June 14, 2011

MELAYU BANGKIT!!! PERTEMUAN NGO-NGO MELAYU MALAM INI!!! GEMPUR IFC !!!


PERKASA akan mengadakan mesyuarat malam ini bersama dengan NGO2 yang mewakili Melayu di Kelab Sultan Sulaiman, Kg Baru bagi membincangkan bentuk tindakan yang bakal diambil berikutan demo BERSIH 2.0.  

BERSIH yang ditunjangi oleh IFC, satu badan yang pernah menaikkan kemarahan orang Islam dan Melayu di negara ini berikuta permintaan melampau yang cuba mencabuli HAK ISLAM DAN MELAYU yang termaktub di dalam Perlembagaan negara.  

BERSIH yang AJKnya dianggotai oleh hanya 4 wakil MELAYU sementara berbelas lagi dari golongan kafir adalah manifestasi hakikat betapa MELAYU hanya diperkudakan, berikutan menjadi suara minoriti.  
Tok Him dan Ahli Dewan Tertinggi Perkasa turut hadir bagi tujuan tersebut.  

Kepada NGO2 Melayu yang ingin turut sama hadir di pertemuan berkenaan, sila hubungi wakil2 PERKASA di daerah anda. 

"memegang janji menggenggam sumpah, menjadi TUAN di bumi bertuah!"

1 comment:

  1. Perhimpunan Bersih patut dibuat samada di Kota Bharu, Georgetown, Alor Star atau Shah Alam. Jadikan 500,000 orang berkumpul, setelah itu elok polis sekat laluan keluar supaya mereka dapat menikmati perhimpunan besar-besaran itu selama berpuluh jam.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...