Bersama Berjuang

Tuesday, May 3, 2011

PANASSS.... ANWAR TAKUT UTK BUAT UJIAN POLIGRAF!!! CAMNA NI HUSAM???


Inilah masalah PKR - apa jua akan mereka spin untuk kepentingan mereka.  Fahaman Anwarista dicerca hebat, lebih2 lagi oleh Assmin, madu si Jijah.

Gambar diatas jelas bagaimana usaha untuk terus memburuk-burukkan Datuk Eskay.  Dalam artikel diatas, Azmin mengatakan bahawa PKR tidak akan melayan desakan Datuk T untuk ujian poligraf.  

Samada patut kita labelkan sebagai BODOH atau BANGANG atau kedua-duanya sekali, Azmin sememangnya layak mendapat gelaran itu.  Ujian poligraf adalah cadangan HEBAT dari Husam Kambing.  Dan Datuk T hanya menyambut cabaran itu.  

Jelas Azmin mahu mengalihkan perhatian penyokong-penyokong mereka bahawa isu poligraf adalah "game" Datuk T.  Azmin tahu cadangan Husam itu sebenarnya berbahaya kepada Anwar.  Apa yang boleh dikatakan lagi apabila rakan sekutu yang memberi idea menarik ini.  Ujian poligraf  bakal  memerangkap bosnya, tetapi yang lebih penting, ujian ini diakui berkesan untuk membuktikan kebenaran.  

Dan kebenaran itulah yang mahu dilenyapkan dari pemikiran rakyat!!!

Camne ni Husam???  Takkan nak cakap UMNO yg dalangi ujian poligraf ini???  Azmin gak yg untung ye Husam...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...