Bersama Berjuang

Tuesday, May 3, 2011

YA ALLAH!!! SELAMATKANLAH AHLI PAS DARI KEBODOHAN PIANG CIPTAAN HARAKAH ITU!!!


Mgkin seperti ada yang mengagak seolah pernah membaca tajuk yang sama.  Tidak, tajuk ini sedikit berbeza, tapi masih mengutarakan perkara yang sama;  menyelusuri teknik pembodohan minda oleh Haramkah, kitab suci kepada ahlul PAS.  

Dalam proses pembikinan ahlul PAS menjadi bAhlul PAS, Haramkah telah menetapkan bahawa proses memandulkan pertumbuhan pemikiran dan paradigma harus dibuat secara berterusan.  Dan jarum-jarum jahiliyah mestilah dimasukkan sedikit demi sedikit.  


Gambar diatas  terus memainkan isu kononnya UMNO mempelawa DAP untuk menyertai BN.  Perhatikan tulisan yang telah GT petakkan dengan warna Merah.  

Cuba anda bayangkan, betapa hinanya Haramkah melayan tahap intelektual ahlul bAhlul PAS?  Betapa pariahnya Haramkah untuk meletakkan perkara seperti ini sebagai isu buat tatapan penyokong PAS?  

PAS semakin panas.  Mereka cuba spin fakta bahawa sebenarnya merekalah barua aka hanjing DAP.  Kelakar sungguh apabila Haramkah cuba kaitkan UMNO dengan DAP.  

Pas.... Pas... Bodoh piang kapla jingga hangpa nih...

GT pernah keluarkan artikel menyentuh proses pemandulan pemikiran tahap 1 oleh Haramkah ini DISINI.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...