Bersama Berjuang

Saturday, May 28, 2011

KOLEKSI VIDEO CERAMAH SSDE UNTUK SEMUA!!! LAYANLAH SEPUASNYA!


GT tujukan artikel ini kepada yang sering mengikuti perkembangan Roadshow Selamatkan Selangor Darul Ehsan (SSDE) khususnya, dan rakyat Malaysia amnya.  

Sepanjang menyibukkan diri sendiri dengan membuat liputan SSDE, ramai diantara pembaca yang bertanya tentang video ceramah.  Yang bertanya tu ada yang dari Johor, Negeri Sembilan, Pahang dan tentulah Selangorku tercinta.  

Ada yang suruh GT beli videocam, senang nak capture video katanya.... Adussssss!!!  Mmg itulah cita-citanya, namun jurujual di kedai elektronik tidak terima daun pokok durian mahupun kulit kerang sebagai matawang.  Maka terpaksalah GT batalkan niat memilikinya... hehehehe...  

Rupanya di dalam portal Selamatkan Rakyat Selangor ini, ada koleksi video-video SSDE.  Hah!  Yang mana pernah tanya GT dulu, zethro, headbomb, anak negeri dll, korang leh dapatkan intipati ceramah kat portal ini.  

Jgn lupa SSDE kat DUN Seri Serdang malam ini...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...