Bersama Berjuang

Thursday, May 26, 2011

IBU PEJABAT PKR DILELONG GARA-GARA UMNO/BN? ATAU SEKADAR TAKTIK MERAIH SIMPATI?


Semua orang tahu bahawa Ibupejabat PKR di Tropicana bakal dikosongkan berikutan sewa bulanan yang tidak dibayar oleh PKR.  Salah seorang funder terbesar mereka dikatakan menarik diri, dan lebih berminat melihat kepada parti KITA pimpinan Zaid Ibrahim.  

Mana tahan untuk bukan sahaja memberi fund kepada sebuah parti, malah juga fund kepada lifestyle ketua umum dan keluarganya.  Tauke balak pun bankrap bro...  

Dan yang paling pelik sekali, juak-juak Fuckatan sibuk ber sms dan ber fb bahawa ini adalah konspirasi UMNO dan BN yang cuba membunuh karier politik Anwar Ibrahim.  Cuba anda bayangkan betapa rendahnya tahap IQ mereka.  Tak bayar sewa pun salah UMNO dan BN!

Itulah mentaliti keldai Fuckatan, yang tak habis-habis berburuk sangka terhadap orang lain.  Duit habis dibelanja oleh pemimpin mereka, UMNO dan BN juga yang salah!

Ataupun, ia adalah sebahagian dari taktik meraih simpati dari Anwar, yang perlukan banyak lagi dana untuk "xtvt" kehidupannya.  Jangan hairan apabila PKR akan melancarkan tabung simpati Brader Anwar Bin Ibrahim (B.A.B.I) dalam masa terdekat!

1 comment:

  1. pkr kan banyak duit tak kan xblh beli sebuah bangunan untuk parti mereka,anwar pun ramai penyalur dana untuk beliau diluar negara.stakat 20juta ke bwh xkan tak leh beli,

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...