Bersama Berjuang

Saturday, May 7, 2011

GT SANGGAH ARTIKEL GAP!!! IBLIS BUKAN GEMBIRA, TETAPI TAKUT MELIHAT ANWAR!


GT terpaksa mengatakan yang GAP tersilap kali ini.  GT rujuk kepada artikel GAP jam 10.25 pagi tadi bertajuk "Anwar:  Iblis gembira kehadirannya" 

Dengan rasa hormat kepada GAP, GT ingin katakan bahawa Iblis bukan gembira, sebaliknya IBLIS TAKUT MELIHAT ANWAR.  

Kenapa?  Mari kita susuri...

Azazil, yang tidak mahu untuk sujud kepada Adam, sebelum si laknat sebagai Iblis.  Perlu diingatkan, itulah kali pertama Azazil ingkar terhadap Tuhannya. 

Sementelahan Anwar pula, telah berkali-kali ingkar kepada perintah Allah.  Apa buktinya?  Jgn pernah kita lupakan apa yg pernah berlaku di Kenny Hill.  Tanyalah Nalla, dan Tun M pernah juga sentuh dalam buku terbarunya.  

Tak cukup dengan itu, Shamsidar adalah nama penting dalam hidup Anwar, hubungan cinta terlarang seperti yang Ummi Hafilda dedahkan.  Anda kata  itu fitnah?  Hey!  Andai fitnah, mengapa tidak Anwar saman Ummi?  

Azizan telah buat pengakuan kepada Ummi.  Bagaimana dia ditoron oleh Anwar.  Jgn butakan hati, tanyalah Mat Sabu dan Karpal Singh.  

Andai masih lagi ragu, pergilah berjumpa dengan Taib Azamuddin, dan tanyalah dia.  Dia tahu apa yang berlaku sewaktu apabila ditemui hamba Allah yang membuat pengakuan sewaktu menjawat jawatan Imam Besar Masjid Negara.

GT ulang... Azzazil hanya SEKALI ingkar, sedang Anwar, melihat kepada fakta bukan rekayasa diatas, Anwar BERKALI=KALI ingkar!  Apa tidaknya Azzazil takut melihat Anwar?

Andai GAP menulis Iblis gembira dengan Anwar, namun bagi GT, Iblis takut melihat Anwar yg berkali-kali ingkar terhadap Tuhannya!

Seperkara yang ingin GT lontarkan kepada pembaca semua, adakah Anwar, yg spt Iblis, dipanjangkan umurnya untuk menyesatkan ummat Muhammad?

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...