Bersama Berjuang

Saturday, May 7, 2011

ANWAR PERTAHAN JEFF OOI DAN PADERI KRISTUSNYA?


Anwar menyerlahkan amarahnya dgn menuduh Utusan cuba menyampaikan hasutan berkenaan dengan liputan pertemuan pastor kristian anjuran Jeff Ooi DAP yg cuba untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi, dan melantik penganut kristian sebagai PM.  

Mengapa Anwar melenting tentang soal ini?  Apakah hubungkaitnya dengan Anwar?  

Ya, mmg strategi Anwar meraih undi Cina dan Kristian.  Anwar sebagai pendokong utama pluralisme, murtad dan pelacur kalimah Allah pastinya tidak menyenangi pendedahan Utusan ini yg sama sekali akan membangkitkan semangat Islam dan Melayu terutamanya UMNO.  Ini yang cukup dikhuatiri oleh Anwar yg sedang enak menunggang PAS sambil meliwat-liwatnya.  Dan penafian ini adalah strategi untuk terus mengkeldaikan PAS.  

Jgn hairan apabila Anwar mempertahankan Kristus, samada menyatakan sokongan terbuka, atau menyatakan bahawa ia adalah fitnah UMNO semata-mata.  

Ini adalah bukti rakaman suara Anwar yang terkedu dibantai sahabat-sahabat lama Anwar di ABIM berhubung isu syiar Islam.  Anwar kantoi!!!  

2 comments:

  1. tak hairan lah si haram jadah ni nak pertahan jeff thuuuiii tu asalkan anu dia selamat sudah lah!!! PKR=Parti Khianat Raja&Rakyat

    ReplyDelete
  2. TENGOK LA JEFF OOI BABI DAP NI MEMANG NAK KENA BAKAR HIDUP2 SAMA-SAMA SENGAN ANWAR JUBURI!

    JAGA LU SEMUA BABI- BABI DAP DAN PENGKHIANAT MELAYU!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...