Bersama Berjuang

Thursday, May 26, 2011

FUIYOOOO... TERESA KOK ULAS FDI SELANGOR RM1.01 BILLION! WOW!!!


Dah menjadi trend pembangkang untuk mencari publisiti, mengambil kredit dari usaha orang lain dan juga menangguh di air keruh.  Strategi ini tidak perlu lagi dipertikaikan.  

Teresa Cock dengan bangganya membuat kenyataan diatas, panjang lebar seolah-olah dialah yang berjaya membawa pelaburan FDI itu masuk ke Selangor.  Walhal, MIDA dibawah kerajaan Persekutuan yang telah berjaya melaksanakan kejayaan ini.  

Mesej GT simple, jangan terpedaya dan membuat andaian bahawa dia yang buat semua nih.. dia sekadar ulas, dengan harapan orang yang tak faham akan ingat dia yang kuat bekerja.  Dah berapa tahun sebagai exco, agak2 brapa BILLION dah dia bawa masuk ke Selangor?  

Tahu?  Tak?  Ermm.. mgkin jawapan di bawah ni boleh bagi anda anggaran, berapa banyak dah dia bawa masuk...  


So, camna?  berapa billion?

Gambar - Ihsan Blog Dialog Dewasa Kritik Berasa

1 comment:

  1. bro

    yang teresa kok cerita tu fdi bukak ladang ternak babi dan mesin korek pasir. investor semua dari spore - pasai pap tak mahu ada ladang kat negeri depa. pasir pulak kena ambik dari selangor guna kapal spore.

    mida tak buat kerja ni semua.

    buka minda sikit please

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...