Bersama Berjuang

Saturday, April 30, 2011

KAKI BOTOL DAN KAKI BETINA SERTAI SAM KETOT HALANG ESKAY DARI BERSUMPAH???


Boss borek pecacai rintik.  

Itulah branding process yang cukup berjaya dibuat oleh Anuwar dalam mentarbiahkan pengikut-pengikutnya agar berperwatakan alim untuk menjual persona.  

Semalam, AMK meneruskan legasi yang telah dicipta oleh Azazil sejak zaman dahulu lagi, dengan membuat kacau dalam satu majlis sumpah muhaballah, mentauhidkan yang Esa dek kerana ingin menamatkan bermacam bentuk fitnah yg melanda atas pendedahan tentang isu moral seorang yang bercita-cita menjadi PM.  

Dalam kekecohan yang berlaku akibat perbuatan AMK ini, rupanya selain Sam Ketot yang terpaksa diangkat untuk mengelakkan dia lemas dan tidak kelihatan di khalayak ramai itu, kekecohan tersebut turut disertai oleh Azmizam Zaman Huri, atau dikenali sbg MAT POYO yang langsung tidak berani berkokok di Kota Raja.  

Masih GT ingat betapa dia gabra dan terjerit2 apabila terlihat kelibat Ummi Hafilda menanti ketibaan bosnya.  Itulah epilog cinta dari Kerdau yg menyaksikan bagaimana Anuwar terpaksa melarikan diri dari seorang wanita!!! 

Azmizam Zaman Huri dikatakan mewarisi ciri-ciri dari pemimpin dan bekas pemimpin PKR iaitu betina (Anuwar) dan botol (Tok Kuda).  Tidak diketahui pula samada dia juga meminati lelaki seperti Anughairah Syaitan itu.  

Tersenyum GT melihat laungan take beernya, dan qazaf.  Qazaf??? hahahahaha... cuba tanya dia, apa itu qazaf!!!  Jom baca pendedahan mengenai sikap sebenar si Azmizam AMK ini DISINI.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...