Bersama Berjuang

Monday, March 28, 2011

WOWWW...!!! SAMI HINDU AJAR PAS APA ITU MORAL & AKHLAK???

Kira-kira 200 sami Hindu telah memutuskan untuk keluar dari PKR berikutan tidak mahu bersangkut paut dengan video sex yang membabitkan Anwar.  Mengikut Pengerusinya, S Dhinabalan, perbuatan itu amat memalukan dan tidak boleh diterima oleh mana-mana agama.  

Kenyataan yang jelas masuk akal oleh sami Hindu, yang mengelakkan diri dari bersubahat. dgn menghalalkan yang haram.  Satu keputusan yang bijak oleh sami-sami Hindu ini, yang mana GT percaya cukup sukar untuk PAS berbuat demikian.  Ini gara-gara semuanya takut kepada si pemegang kunci syurga.  Rupanya, mereka lebih rela takut kepada manusia hina itu daripada Allah!  Dun ya...  Dun ya...

Agak lucu apabila juak-juak Fuckatan termasuk PAS mengatakan bahawa pendedahan video ini adalah perbuatan yang tidak bermoral dan keji.

Andai pendedahan ini dilabelkan tidak bermoral, bagaimana pula Lelaki Y yang beraksi di dalam video itu?  Dan bagaimana pula andai Lelaki Y di dalam video itu juga dikenalipasti sebagai GAY?  

Apa kata juak-juak fuckatan tentang ini???

2 comments:

  1. kalau nik aziz terus bersama anwar, tak mustahil nanti dia akan dijatuhkan oleh orang pas sendiri

    ReplyDelete
  2. sbg seorang muslim,
    aku pun tidak mahu seorang pemimpin yg tidak habis2 dgn skandal salahlaku moral. wlupun belum dibuktikan, tetapi lebih baik pilih yg tidak ada skandal.
    org sabah

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...