Bersama Berjuang

Thursday, March 17, 2011

UMMI HAFILDA SAMAN BAGINDA MINDA DAN MALAYSIAKIN.. RASAIN LU!!!


Ummi Hafilda telah memfailkan saman terhadap Baginda Minda dan Malaysiakini sebanyak RM100 juta berikutan kenyataan Baginda Minda didalam Malaysiakini yang berunsurkan fitnah.  

Ummi juga menuntut injuksi mahkamah agar Baginda dan Malaysiakini dilarang untuk mengeluarkan sebarang ulangan artikel atau kenyataan-kenyataan yang memfitnahnya.  

Baginda Minda adalah individu yang dikatakan telah digunakan oleh peguambela Anwar untuk menjejaskan kredibiliti Ummi Hafilda sewaktu menjadi saksi utama kes liwat Anwar yang pertama pada 1998.  

Ummi telahpun mencabar Anwar untuk menyamannya, Anwar tidak berani...  

Kini, Ummi pula memfailkan saman dan injuksi kepada Baginda Minda dan Malaysiakini yang kelihatan cuba menggunakan taktik 1998, iaitu mencemar kredibiliti dan integriti Ummi. 

Apa yang si mangkuk Baginda ni... Anwar pun tak berani saman Ummi, dia pulak yang susah2.  Kan sekarang dah kena... kene la cari funder nampaknya.. huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...