Bersama Berjuang

Friday, March 18, 2011

NASIHAT UTK ANWAR TENTANG SARAWAK!


Satu nasihat yang paling ikhlas dan jujur buat Anwar Ibrahim berkenaan sentimen politik negeri Sarawak, jangan terlampau mudah memburukkan nama Pehin Sri Haji Abdul Taib Mahmud. Ini kerana, peribadi Ketua Menteri Sarawak itu adalah lebih mulia daripada Anwar sendiri secara realitinya.

Rakyat Sarawak lebih tahu berkenaan peribadi serta perwatakan yang dibawa oleh pemimpin mereka itu. Selama ini, Pehin Sri Taib Mahmud adalah seorang pemimpin yang realistik, memperjuangkan hanya yang terbaik buat rakyat Sarawak dan mengutamakan kepentingan rakyatnya di negeri tersebut.

Di Sarawak, semua suku kaumnya hidup aman dan bersatu padu dibawah pentadbiran Pehin Sri selama 30 tahun. Baik dari suku kaum Penan, Orang Ulu, Melanau, Kelabit, Iban, Bidayuh dan pelbagai lagi, semuanya aman dan tenteram didalam satu negeri tanpa ada sebarang ketidakpuasan hati.

KLIK SINI untuk baca berita selanjutnya. 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...