Bersama Berjuang

Friday, March 4, 2011

PRK KERDAU: PANAS!!! ANWAR DIBALING TONGKING AYAM OLEH ANAK MUDA .. MUAHAHAHAHAHA..


Setelah terkulai di Rumpun Makmur akibat provokasi oleh hujah Ummi Hafilda yang sama sekali tidak mampu dipatahkannya, Anwar bergerak ke Jengka 22 untuk menjual temberangnya kepada rakyat. 

PRK Kerdau ini mgkin akan dikenang oleh Anwar sebagai titik hitam dirinya apabila kebangkitan rakyat yg diharapkannya rupanya kebangkitan rakyat menentang munafiqun no. 1, iaitu dirinya sendiri.  


Apabila tiba di Jengka 22, Anwar Ibrahim rupanya disambut "meriah" oleh anak muda yang berdarah panas; dengan lontaran dan balingan TONGKING AYAM aka BONTOT AYAM kepadanya!!! Pesta merejam Anwar dengan tongking ayam ini disusuli dengan demonstrasi untuk menghalau Anwar keluar dari kawasan itu.  Tidak cukup dengan itu, anak2 muda yang marah dengan sikap bermuka-muka Anwar sepakat bersama-sama melaungkan "ANWAR PELIWAT! ANWAR PELIWAT! ANWAR PELIWAT!".  
Apalagi yang GT boleh katakan, merah padam muka Al Jub yg sekaligus mematikan syahwatnya untuk menjual temberangnya kepada rakyat.  Dengan nada yang terputus-putus dan hilang semangat dan suaranya, jelas menunjukkan anak muda Jengka 22 berjaya ganyang Anwar!!!

GANYANG ANWAR!!!

Wajah Anwar setelah diganyang oleh Ummi Hafilda dan anak muda Felda 22

6 comments:

  1. betul ke bro?

    ..kalau ada gambar atau video lagi bagus.

    ReplyDelete
  2. SYABAS ANAK MUDA. KEBANGKITAN TELAH BERMULA. BANGKIT MENENTANG KEPALSUAN.

    TERUSKAN ANAK MUDA. TUHAN BERSAMA KITA.

    ReplyDelete
  3. mungkinkah ini suatu pembalasan didunia...?

    ReplyDelete
  4. tolong link kan blog ni dalam blog anda, thanks~

    http://perkarareview.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. tgk gambar anuwar lesu jer seri pun dah takde pun,mcm baru lepas "main"jer muka penat

    ReplyDelete
  6. Tipu,lain kali buat cerita biar .jujur.Tak takut dengan dosa ke?.Jangan percaya temberang ni,tidak ada apa-apa berlaku,sebaliknya orang ramai dikhemah Pakatan Rakyat sewaktu Umi Hafilda berucap dan penyudahnya UMNO/BN panggil penyanyi tua Dato' Daud Kilau bergelek-gelek.Memalukan sungguh,tahap kempen UMNO/BN,orang bercerita tentang negara dan masa depan,tetapi dialunnya lagu dangdut.Rendah sungguh moral UMNO/BN.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...