Bersama Berjuang

Friday, March 4, 2011

PRK KERDAU: IT'S THE BEGINNING OF THE END BUAT AL JUB!!!


Apa yang terjadi pada malam semalam cukup tragis kepada Anwar.  Dia tidak pernah menyangka bahawa dia terpaksa memendekkan sessi ceramahnya.  Apatah lagi memikirkan kehadiran di Jengka 22 disambut dengan tongking ayam dan jeritan "ANWAR PELIWAT!".

Benarlah kata seorang sahabat yang Anwar tidak tahan apabila provokasi dilakukan ke atasnya.  Anwar terkenal dengan kebolehannya mengawal suasana atau mengawal penonton.  Namun semalam segala-galanya sudah berakhir.  

PAS dan PKR sebelum ini lebih advance dalam taktik provokasi ini.  Mereka tidak menduga bahawa UMNO juga sudah mula belajar ilmu perang (psywar) setelah tsunami 2008.  Dan GT ingin memberitahu kepada semua pembaca bahawa keberanian dan hati kering ini hadir dari WANITA UMNO. Bukan Pemuda!  Tahniah kepada WANITA UMNO!!!

Melalui pemerhatian GT malam tadi, aura rakyat terhadap Anwar sama sekali sudah menurun.  Penyokong-penyokong Anwar tidak lagi bersikap ganas apabila Anwar diprovokasi, tidak seperti sebelum ini.  Indikasi ini seolah-olah rakyat sudah mula menerima kenyataan bahawa Anwar itu peliwat.  And it is not worthy to defend him at all cost! Tindakan seterusnya harus konsisten kerana malam tadi menjadi bukti bahawa rakyat sudah melihat kebenaran itu.

Pencapaian ini telah masuk ke level seterusnya.  UMNO harus terus memikirkan cara terbaik untuk menghilangkan terus pengaruh Anwar songsang ini.  Ini adalah permulaan, perjuangan untuk Agama, Bangsa dan Negara masih panjang.  

GANYANG ANWAR!!!

3 comments:

  1. Peliwat ni patut diajar cukup-cukup.

    Jadi stalker dia dan jerit peliwat sekuat hati di mana saja dia berada.

    Biar dia fobia keluar rumah.

    ReplyDelete
  2. Wehh,,, tak da live a video ke...
    vidoa malaysia kini macam berat sebelah jaa...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...