Bersama Berjuang

Saturday, March 5, 2011

PRK KERDAU: ANWAR MEMALUKAN PAS KERDAU!!! AHLI PAS MARAH GILA BABI..!!!


PAS Kerdau tidak mahu Anwar hadir.  Mereka tahu bahawa Anwar akan memalukan mereka di khalayak ramai.  Hadir dengan membawa branding "peliwat", GT percaya segelintir penyokong PAS sudah mahu menerima kenyataan bahawa Anwar tidak boleh memimpin negara.  

Kehadiran Anwar sebenarnya telah mengundang marah dikalangan ahli PAS.  Twitter telah diberi, namun Anwar tetap masih mahu menconteng arang di muka orang Kerdau.  Yang paling menarik sekali, Anwar juga diberi pengajaran keras oleh Ummi Hafilda dan orang muda di Jengka 22!!!

Tanyalah Taib Azzamuddin dan Mat Sabu, tentu mereka dapat memberikan jawapan tentang Anwar.  Pastinya PAS tahu apa yang berlaku terhadap kaum Nabi Luth kerana membiarkan peliwat bermaharajalela.

Namun kita tahu bahawa Anwar seorang yang bongkak, yang masih perasan bahawa rakyat masih boleh percaya temberangnya.  Twitter diatas menunjukkan satu petanda kepada pemimpin PAS supaya berfikir menggunakan otak dan bukannya lutut terhadap hubungan mereka dgn Anwar.  

GT pulangkan kepada ahli PAS untuk menilai sikap pemimpin2 mereka yang sanggup melacorkan agama untuk sesuatu yang bernama KUASA!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...