Bersama Berjuang

Friday, March 18, 2011

PERANG PRO PERPADUAN VS ERDOGAN BERMULA...

Satu gerakan menolak Anwar Ibrahim telah dikesan wujud dan menggunakan media-media pembangkang seperti Haramkah dan Siasah untuk menghentam Anwar.  

Satu Malaya sudah mengetahui bahawa PAS terbahagi kepada 2 bahagian iaitu golongan pro haji hadi dan golongan erdogan - penjilat tegar Anwar.  Penguasaan erdogan dilihat sgt dominan apabila usaha-usaha perpaduan dapat mereka patahkan.  Golongan ini juga cukup berkuasa akibat dari dokongan si pemegang kunci syurga, Nicky Arjis terhadap Anwar Ibrahim.  

Rakyat dapat menilai bagaimana pro perpaduan spt Ustaz Nasha dihentak pendiriannya secara brutal oleh Nicky & Co.  Berbulan-bulan lamanya Nasha dipinggirkan.  Hadi Awang pula sinonim dengan Wan Azizah, sekadar "puppet".  Hadi Awang tidak mampu menentang kehebatan aura hitam politik dendamsyaitannirrajim Nicky yang menyaksikan Hadi terpaksa mengikut rentak; laksana lembu dicucuk hidung, walhal dialah presiden PAS!  

Terbaru, sudah terdapat gerakan-gerakan yang cuba menentang golongan erdogan secara senyap.  Mereka tidak menggunakan kebebasan suara dalam PAS yang retorik semata, tetapi menggunakan media untuk melontarkan penentangan mereka.  

Beberapa hari lepas, kita dikejutkan dengan satu artikel mendesak Anwar menyerahkan sampel untuk ujian DNAnya oleh Haramkah Daily.  


Terbaru, sub-Haramkah Daily, Siasah pula mendedahkan bahawa Shah Alam sedang mengalami transformasi hebat menjadi bandar perjudian ala Las Vegas.  Ini adalah serangan pro perpaduan kepada Khalid Gereja; si pelacur kalimah Allah dan pro kepada DAPigs laknatullah, MP Shah Alam!

Untuk berita selanjutnya, ana cadangkan anta carilah sendiri edisi terbaru Siasah ini. 

2 comments:

  1. HADI TAU ANUWAR LA PENYEBAB SUEY PAS KLH PRK. DI TAMBAH PULAK DGN FATWA MERACAU WALI SLIPAU. SI WALI TU PUN PATUT KENE SEPAK KELUAR KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. gol pro perpaduan yg masing memegang sedikit asas perjuangan pas harus bertindak segera dan lebih agresif demi menyelamatkn perjuangan islam yg mrk dakwa bawa selama ini. perjuangan inilah yg harus dikatakan jihad pada mrk. mrk harus tabah menerima tekanan dan kritikan pihak erdogan puak anwar pelopor pluralisme agama dan lelaki y yg dibantu oleh nik aziz pencela umat islam! jika tidak, parti pas akan hanya akan melukut ditepi gantang yang akhirnya akan jatuh dengan sendirinya....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...