Bersama Berjuang

Tuesday, March 29, 2011

MESTI BACA: STRATEGI ANWAR SETERUSNYA!!!


Anwar kelam kabut apabila isu video seks yang dikaikan dengan dirinya menjadi topik hangat yang melanda negara ini.  Press conference tergempar telah diadakan sebagai "damage control", dgn penafian berdasarkan perut buncit!  Walaupun belum menontonnya, Anwar jelas "gabra" walaupun tiada siapa yang menuduh lelaki itu adalah dirinya!!!  Anwar tahu sesuatu bakal berlaku andai "damage control" tidak dilakukan dgn kadar segera.  Denial syndrome, itulah Anwar!

Rakyat jangan terpedaya dengan kata-katanya yg menuduh bahawa ini konspirasi BN, perbuatan jijik atau pendedahan tidak bermoral oleh Datuk Trio, sedangkan seharusnya kita nilai moral si pelakon itu sendiri!

Perlu GT ingatkan bahawa Anwar akan membuat strategi terbaru dengan meletakkan dirinya sebagai insan yang soleh, "family man" dan berkebajikan, dengan memberi derma mahupun terlibat dengan perkara-perkara kebajikan.  

Di saat ini, Anwar terpaksa mempotretkan bahawa dia adalah suci, sesuci bayi yang dilahirkan!  Waima menggunakan perkataan Allah pun dia sanggup, namun bersumpah dengan nama Allah anda lebih arif tentang jawapannya.  

Itulah Anwar, yang GT tidak nafikan sebagai pakar strategi, dan pakar liwat.  

Perhatikan gerak strateginya dalam masa terdekat ini, kerana inilah yang akan dilakukan apabila perlakuan songsangnya didedahkan.

Tidak percaya?  Tunggulah lakonan hebat "The Best Actor" ini!

5 comments:

  1. Anwar Ibrahim telah menjadikan Pas sebagai kuda tunggangan untuk membersihkan diri dari perbuatan terkutuk tanpa di sedari oleh pemimpin Pas. Yang ramai hadir di Stadium adalah penyokong Pas dan dari Pkr tidak seberapa. Begitu juga Dapig. Nik Aziz dan Haji Hadi telah di tipu Anwar sebab Anawr dah arahkan anak buahnya untuk rakam perhimpunan berkenaan untuk edaran seluruh negara. Siapa yang untung di sini, Nik Aziz ke Anwar Ibrahim. Pas mempertahankan peliwat dan penzina tapi Anwar ambil kesempatan kebaikan dan kejujuran Pas untuk diri sendiri... ha ha bodoh betul

    ReplyDelete
  2. Malam Jumaat lepas aku hadirkan diri di rumah anu war al juburi untuk melihat lenggok gayanya selepas pendedahan Dato T.

    Berduyun duyun mereka yg datang dengan imej Pak Lebai untuk membaca Yassin dan Bersolat Hajat.

    Rata rata yg hadhir sangat taksub dan percaya dengan si al juburi .. walapun dlam ucapanya , al juburi melemparkan tuduhan kepada Najib/Rosmah.

    Kerana terlalu sayangkan al juburi Sidek Fadhil yang lidahnya lebih Indon dari Indon sanggup mengaitkan kes al juburi dengan Kisah Nabi Yusof AS ..

    Hatta Iman malam itu juga melakukan Qunut dalam solat Isya dan mendayu dayulah suara Badrul Amin yang mengelarkan Ex Mufti Asri sebagai bapa syaitan itu semasa membacakan doa selepas bacaan Yasiin ..

    Budak nakal PKR Cikgu Badrul menunjukkan kehebatan berpidato di depan mentornya ..al juburi .. sedang Johari Bedol meringkaskan sahaja kelentongnya konon terpaksa balik ke Sungai Petani atas urusan mustahak konon ..

    Adalah 10..15 orang 'hardcore' tahun 1989..yg lain .. nampak mcm ahlul PAS yg lebih ramai terdiri dari bebudak muda yang baru nak jelik akal .. dan mudah tertipu dan ditipu oleh al juburi dan kuncu kuncunya ..

    Anu war Al Juburi pun .. malam itu sudah berlagak 'alim dan bercakap pasal 'muru,ah' diselang seli dengan ayat Al Quran dan menyebut nama nama ulamak terkemuka sebagai sandarannya ..

    Kesimpulannya .. Al Alamah As Sheikh Sivaji Anu War Berahi Al Juburi Wal pu*i amoi sepet lebih warak dan alim dari apa yang kita sangkakan ...

    "Aku menulis bukan kerana nama"

    ReplyDelete
  3. Auuw nuar denganteori konspirasi nya, PAS dengan tabung derma tapi wang tak pernah pun nampak dan akhirnya DAP dengan agenda melagakan Melayu nya. ketiga ketiga parti dan individu ini akan menjadi ramuan yang nak berkuasa? mimpi di siang hari ke? Jangan haraplah dan rakyat bukan buta atau bodoh. Rakyyat dah kenal siapa kah ahlul ahlul PAS dewakan dan bertuhankan iaitu DAP dan ejen dajjal mata satu tu. PAS hanya lah pelacur tadak ubah seperti amoi yabg dalam video kat lasson residence tu.

    ReplyDelete
  4. layarilah www.freemalaysiakini.com , percuma tanpa bayaran

    ReplyDelete
  5. Mungkin hangat sebentar dan layu kemudian. Biasalah. Bawak besabar ajelah.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...