Bersama Berjuang

Sunday, March 20, 2011

KERAJAAN SELANGOR TIDAK PRIHATIN NASIB PENIAGA DI PUCHONG!!!


Negeri berkebajikan???  Slogan pembohong yang diwar-warkan oleh kerajaan Selangor.  Kegagalan Khalid Ibrahim untuk mentadbir Selangor semakin terserlah.  Ketidakupayaannya menguruskan harta dan aset negeri bakal menyaksikan Selangor berkemungkinan mengalami bankrupsi.  

Mgkin ada pandangan yang skeptikal, mana mgkin Selangor yang kaya mampu muflis!  Jangan ambil mudah, kerana laporan audit Yayasan Selangor telah membuktikan bahawa Selangor mampu muflis!  

Peniaga di Taman Puchong Indah bakal menjadi mangsa ketidakupayaan kerajaan negeri mentadbir.  Kalau sebelum ini hanya RM 1 dikenakan oleh kerajaan BN semasa memerintah, sewa harian telah dinaikkan ke RM4 oleh kerajaan Fuckatan.  Didarabkan dengan 30 hari, kenaikan 300% bakal dihadapi oleh golongan penjaja dan peniaga pasar malam.  

Mujur rakyat bijak dan tampil membuat bantahan atas "kebajikan" ini. 

Kegagalan menguruskan kewangan negeri dgn baik menyebabkan rakyat terpaksa menanggung kenaikan kos HASIL KELEMAHAN URUS TADBIR KHALID & CO.!!!

Total failure!!!  KLIK SINI untuk berita selanjutnya.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...