Bersama Berjuang

Saturday, March 12, 2011

GEMPAR!!! PERTEMUAN POLITIK BARU MALAM INI!!! KENANGAN MENGUSIK JIWA BAKAL TERJADI...


GT baru sahaja mendapat maklumat dari sumber yang boleh dipercayai bahawa Anwar akan hadir ke Forum di Kolej Ugama Islam Selangor Bangi malam ini jam 8.30.  

Yang menariknya forum ini juga akan turut dihadiri oleh Mr. Intelligent Saifudin Abdullah New Politics.  Mr Intelligent akan turut sama berucap sebagai salah seorang panelist.  

Wow..!!! What a great moment for new politics!  This is called "intelligent" and bloggers are stupid enough to understand what does new politics mean!  Akhirnya mereka akan bersatu jua..!!!

Maka akan terkenanglah memori indah MCKK.  Dan GT tujukan lagu ini khas untuk memori itu...


3 comments:

  1. bukan Kolej Ugama Islam Selangor.. tapi Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor. hehe
    yer~ Anwar akan menghangatkan lagi majlis kongres gerakan mahasiswa 2011.

    ReplyDelete
  2. GERENTI RAMAI ANAK2 IKAN KENE 'LIWAT' MLM NI KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  3. Si Petualang sedang memarakkan api dalam sekam kampus. Diharapkan agar julangan api-api meluap-luap itu nanti akan membakar kerajaan yang dikatakan zalim.

    Maka dengan tumbangnya kerajaan zalim itu nanti, terselamatlah si petualang daripada tindakan mahkamah yang zalim.

    Hebatnya negaraku Malaysia. Tertuduh yang dalam proses perbicaraan (dah nak habis)lagi berprofail tinggi masih boleh berkeliaran dan kemukakan hujah-hujah pembelaan diluar mahkamah.

    Harapannya satu, rakyat merusuh dan bakar kerajaan sediada yang dianggap zalim. Hanya itulah peluang akhir nak selamatkan dirinya sendiri.

    Hebatnya 'anugerah tuhan' ini. Biar lebur keamanan yang dinikmati, biar runtuh keharmonian rakyat, biar bobrok ekonomi negara, biar runtuh akhlak-moral rakyat... yang penting dirinya terselamat walaupun bencana harganya.

    Jika mahu tunggu dan lihat apakah kesan hasutan sang pentualang itu, silakan.

    Siapa sebenarnya yang selayaknya kita bakar?

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...