Bersama Berjuang

Wednesday, May 2, 2012

Portal Pembangkang Sahkan Lelaki Aiskrim Itu Adalah Azmin Ali!


Bagai sungguh tidak disangka, apabila portal pro pembangkang secara terang-terangan mengeluarkan artikel yang mengesahkan bahawa Azmin Ali adalah individu terbabit.  

Bagai menongkah arus, keberanian portal itu untuk bersifat adil kepada rakyat amat menarik kerana setakat ini, tiada satu pun portal pro pembangkang yang cuba memberi ruang kepada ketelusan dan keadilan maklumat.  

Ia jelas bertentangan dengan kenyataan penafian Azmin di Malaysiakini sebelum ini.

Demi rakyat, portal itu menyuarakan pandangannya DISINI

13 comments:

  1. Semua orang PKR tak bagus, tetapi semua orang BN suci....kononnya. Eat my foot BN. Same old BN tactic. No better idea ka? Hidup PKR ! Mampus BN !

    ReplyDelete
  2. kalo dah salah,ade bran lah beb letak jawatan...nie x putar belit macam2...tapi bile orang BN wat salah,c buk suh undur diri lah..

    ReplyDelete
  3. anon marah nmpak kehkeh.. x pa ,sapa2 yang terasa kotor n banyak dosa p jumpa tuan guru nik aziz, kompom korang blh suci semula btul tak?

    ReplyDelete
  4. Just a besi ...tal leh jadi saksi...hahahahaha Azmin ketaq lutut daahhh!

    ReplyDelete
  5. Sah kaki burit mamat sekor ni!

    ReplyDelete
  6. Takkan kita nak nafikan yg dah terang2 org buat maksiat.. klu org tu org BN mereka tak pernah nafikan. Mereka mengaku dan mereka minta maaf kepada rakyat. Tetapi klu orang pembangkang mereka sentiasa menafikan.. Walaupun dah terang2 gambar mereka..

    ReplyDelete
  7. bodoh bangang sial babi celaka bingai bagal bengap mangkok semua penyokong pakatan haram....cuba klu org BN yg buat mcmni...abis berkokok siang malam pagi ptg sruh ltak jawatan...ahhh mmg sial lh semua penyokong PAKATAN HARAM...

    ReplyDelete
  8. Helo dey, bukan semua orang PKR tidak bagus dan bukan semua orang BN bagus......PKR mesti hidup dan BN juga tidaklah boleh you mampuskan begitu aje...
    Bab gambar AZMIN, semacam ada sindiket menjatuhkan kredibilitinya dalam PKR...gambar itu dikatakan dirakam oleh rakan AZMIN sendiri, tetapi AZMIN cool aje menuduh UMNO punya angkara..baik sungguh pekerti budak AZMIN ni, tidak sampai hati menuduh rakan PKRnya...

    ReplyDelete
  9. Alert (satu lagi gelombang fitnah Fuckatan akan dihasilkan):

    Pagi ini 3 mei 2012, suaram akan membuat sidang akhbar mengenai scorpene yang melibatkan NAJIB RAZAK, sidang tersebut akan dibuat pada pukul 11 pagi di Selangor Chinese Assembly Hall.

    ReplyDelete
  10. memang sudah terbukti moral tak kira pemimpin ke ahli ke memang dah teruk. berjela2 kalau nak cerita. So kau semua boleh bungkus..pergi jahanam..

    ReplyDelete
  11. Pi Mampus AzminMay 3, 2012 at 3:08 PM

    Kenapa buat kat Chinese Assembly Hall. Ada kira2 dengan Lee Kuan Yew ka itu kapal selam.

    Bab si Azmin ni pusing kut mana pun tetap dia yang punya onar.

    Orang UMNO tak dak masa nak dok selongkar kulup kote dia.

    Lebih baik pi mampus menyusahkan keluarga.

    Pi mampus dengan PKR, tak sehebat mana pun. Parti bangang untuk orang2 bangang.

    ReplyDelete
  12. saya orang islam melayu singapura suka sekali lihat orang islam melayu malaysia bergadoh sama sendiri kerana kita boleh kaut banyak harta yang terdapat di tanah malaysia.asik nak gadoh tanah tergadai tak fikir macam mana nak kekayaan untok economi negara.BODOH ORANG ISLAM MELAYU MALAYSIA ( UNTOK PENGETAHUAN SAYA ADA 5 BUAH , 4 APARTMENT SEWAKAN KEAPADA ORANG MALAYSIA DAN 1 TERES SAYA TINGGAL JADI ORANG TUAN TANAH KEAPDA ORANG MALAYSIA . SAYA TIDAK PERLU KERJA HANYA DAPAT SEWA BULAN SEBANYAK 5000 RM . BAK KATA ORANG SINGAPORE DUDUK DIAM2 DAPAT DUIT. SEKALI LAGI SAYA NYATAKAN ORANG MALAYSIA TIADA AKAL

    ReplyDelete
  13. Elokla, seorng penzina dan peliwat yg digelar Mat Sabu sbg Al Juburi, soeg lagi dayus, gemar dioral dan derhaka kpd ibu. Itu lah jenis pemimpin yg disokong oleh puak Fuckatan.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...