Bersama Berjuang

Wednesday, March 9, 2011

CAN I BALUN U TODAY? (C.I.B.U.T.) - SAIFUDDIN PUTARBELITKAN FAKTA SPT ANWAR?


"Jgn sampai i balun u all blogger.  Tunggu masa je nih".

Ayat ini bermakna genderang perang sudahpun dipalu.  Yg menjadi mangsa ialah blogger pro kerajaan yang saban hari menyatakan hal sebenar dari kaca mata rakyat.  Blogger jalanan seperti kami tidak "dibela" oleh mana2 pihak.  Gendang perang bersambut, bersahut.  Tarian panglima di gelanggang, biar mati berkalang tanah, jangan hidup jadi pengecut!

Saifuddin mencabar blogger jalanan, yg hidup tidak bertuan.  Berjuang demi agama, bangsa dan negara.

Hantarlah sebanyak mana "balun" yang dia maksudkan, kerana kami sudah bersiap sedia.  Fitnah jahat pembangkang sudah kami renangi, kami patahkan satu persatu, kami humbankan ke lubang jamban!  Andai dia sanggup menjual, kami sanggup membeli.  Biar mati dikandung tanah, jadi pembelot tidak walau sekali!

Terbaru, perang yang dilancarkan sendiri oleh Saifuddin ditadah oleh himpunan blogger berjiwa patriotik.  Terima kasih sahabat bloggers. Inilah ikatan ukhwah sesama blogger, yang berjuang untuk tujuan dan matlamat yang sama, bukan jawatan yang dipinta.  Saifuddin pula menggunakan denial syndrome, menafikan apa yang dikatanya!  Teknik anwarisme ini tidak akan berjaya, kerna blogger berpandukan fakta, jurus membunuh berdasarkan isu.  

Ihsan:  Papa Gomo

Jelas dia sudah memutarbelitkan fakta.  Ucapan you have to understand new politics bukanlah ungkapan sebenar dari Saifuddin.  Ada lebih kurang 5 orang saksi yang sudah akhil baligh, islam, merdeheka (bukan hamba), waras tidak gila dihadapannya pada malam itu.  Masih lagi bermain dengan denial syndrome?  

Sudahlah merendahkan intelektual blogger, ugut untuk membalun, kali ini cuba menipu pula???  

Nantikan artikel seterusnya untuk Saifuddin "it is not my job" dari Temerloh ini.  Nantikan teori C.I.B.U.T.  Tungguuuu...

2 comments:

  1. maaf nak selamatkan jawatan jer tuu.. dihati masih anwar kusayang.

    ReplyDelete
  2. anon 7.59,
    benar bagai dikata.. terkantoi sudah.. huhuhu..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...