Bersama Berjuang

Wednesday, February 2, 2011

PENYELEWENGAN MMG BIASA DALAM PAS!!!


Pas kene lanyak lagi.  Kali ini, oleh bekas Naib Presiden PAS yang telah berjuang  berbelas tahun bersama PAS sebelum bertaubat.  Dato' Nakhaie Ahmad berkata penyelewengan biasa berlaku dalam kepimpinan PAS.  Oleh itu, beliau tidak hairan mengapa buku karangan Zainon Ismail bertajuk : Mohd Sabu Air Mata di Bumi Memali telah diharamkan penjualannya sewaktu hari peringatan tragedi Memali.

Buku itu mendedahkan penyelewengan oleh PAS.  

Pas telah membuat road tour, dgn mengusung anak2 Allahyarham untuk mengutip derma.  Namun, duit2 itu dikhabar tidak sampai ke tangan yang sepatutnya; lesap diambil si kelabu asap!!!

Berjuang untuk Islam kononnya.. .sedangkan harta anak yatim dimakan.  Jgn lupa, Allah dah sediakan tempat di neraka untuk orang2 yang makan harta anak yatim.  
Itulah cara PAS.... usung ke sana ke mari.. kata kerajaan zalim, pastu minta derma.. pastu lesap begitu sahaja.  Duit derma masa ceramah2 mereka belum kira lagi...

Jgn lupa, di Tenang, mereka juga kutip derma jihad jahat sewaktu penamaan calon. 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...