Bersama Berjuang

Saturday, April 23, 2011

MESTI BACA: EMAIL DARI SAKSI YANG TELAH MENONTON VIDEO XXX KARYA AGUNG ANUWAR!!!

Saya merasa macam orang yang menang cabutan bertuah kerana dapat menonton video seks yang kini menjadi mimpi ngeri bagi saudara Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mungkin agaknya saya antara top 10 saja di Malaysia atau sebilangan kecil yang berpeluang menjadi saksi paling awal kepada perilaku  insan yang selama ini menampilkan dirinya sebagai tokoh warak, pemimpin Islam dan sering berlindung disebalik tokoh agama terkenal Yusof Al-Qaradawi.

Saya merasa terdorong untuk memberi pandangan saya kerana merasa CUKUP TERHIBUR membaca komentar dua insan yang turut berpeluang menyaksi sendiri video iaitu Datuk Johari Abdul dan Badrul Hisham Shahrin. 

Ibarat sekilas ikan di air, kita dapat memahami kenapa mereka bermati-matian cuba meyakinkan itu bukan saudara Anwar.

Mereka boleh berpegang kepada pandangan mereka dan saya juga boleh berpegang kepada pandangan saya setelah menyaksi sendiri video itu.

Tempat dimana saya menontonnya dan bagaimana saya dijemput biarlah menjadi rahsia sendiri.

Rasanya tidak perlu saya pergi secara detail tentang adegan-adegan dalam video itu.Ia sama saja seperti mana-mana video lucah yang boleh kita lihat menerusi internet atau VCD yang dibeli di pasaran gelap.

Apa yang membuat saya merasa sangat-sangat teruja dengan video seks ini ialah aktornya boleh membuat negara ini bergegar.

Saya amat bersetuju dengan pandangan Presiden Parti KITA dan seorang peguam ternama  Datuk Zaid Ibrahim bahawa video lucah itu adalah satu dokumenteri dan bukan lucah dalam ertikata lucah yang sebenar.

Saya juga amat bersetuju dengan kata-katanya bahawa ketulenan video itu harus disahkan oleh semua pihak baik dari dalam dan luar negara agar tidak ada keraguan langsung mengenainya.

Kita sendiri tidak mahu saudara Anwar teraniya menerusi satu video yang di fabricate .

Sebelum satu rumusan rasmi dikeluarkan oleh kerajaan hasil siasatan rapi,pandangan yang ingin saya sampaikan di sini ialah semata-mata apa yang saya lihat sendiri dari penayangan video itu.

Kalau tanya saya apa rumusan saya berdasarkan video itu saya pasti memberi jawapan yang sama seperti Datuk Zaid Ibrahim dan blogger Papa Gomo yang tersiar dalam Agendadaily.ITU ADALAH SAUDARA ANWAR.

Maaf jika memberitahu reaksi pertama yang terpancul dari mulut saya sebaik saja melihat kelibat Anwar dengan tuala dalam kamar ialah mencarut panjang.

Di benak pemikiran saya bukan sangat tentang aksi seks dalam video itu.

Ia lebih melayang terkenang wajah-wajah penyokong-penyokong taksubnya di sana sini termasuk pak cik dan mak cik di serata ceruk kampong dan bandar yang sanggup berhujan panas nak mendengar ceramah-ceramahnya.

Saya dapat membayangkan bagaimana remuknya perasaan mereka diperbodohkan ke tahap maksima oleh insan dalam video itu.

Saya juga dapat membayangkan air muka mereka yang hebat membelai insan ini seperti Datuk Nik Aziz Nik Mat,Datuk Hadi Awang dan lain-lain pemimpin parti PKR,PAS dan DAP.

Ahli Parlimen PAS kawasan Titiwangsa Dr Lo Lo yang galak main twitter mempertahankan saudara Anwar mungkin boleh pengsan atau terkedu seribu bahasa.Ketua Penerangan PKR Nik Nazmi yang juga gila main twitter setiap hari mengutuk apa yang dakwanya konspirasi  ini boleh lari malam lintang pukang.

Hairan sungguh orang-orang terpelajar dan beragama seperti ini boleh jadi taksub maksimum sampai buta mata dan pekak telinga tak sanggup sekurang-kurangnya hendak usul periksa terlebih dahulu.

Ada orang kata saudara Anwar sentiasa merasa cukup selesa kerana hidup diawang-awangan merasakan semua orang tidak mungkin percaya apa saja dakwaan buruk terhadapnya.

(Jika video itu tulen) saudara Anwar kena mengambil iktibar dari perumpamaan Melayu : sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.

Walaupun pihak pembangkang sedang berusaha bersungguh-sungguh mencerca kumpulan Datuk Trio kerana menembak tupai kesayangan mereka,saya pasti mereka akan berterima kasih kepada mereka kelak bila segalanya terbongkar secara rasmi kerana Datuk Trio telah menyelamatkan negara ini dari ditebuk oleh tupai itu.

Jangan lupa kita juga sudah biasa dengan kata-kata inggeris yang berbunyi : it takes a thief to catch a thief.

Kita sudah boleh jangka sekalipun video itu akhirnya didapati tulen saudara Anwar tidak mungkin akan seberani Datuk Chua Soi Lek untuk mengakui : ‘it’s me’ .

Saudara Anwar cukup tahu budaya Melayu negara ini tidak akan dapat terima moral seorang pemimpin begitu lebih-lebih lagi yang pamir dirinya warak sewaraknya.

Seperti saya kata tadi saya tidak mahu ulas secara mendalam aksi dalam video itu.Apa yang paling utama bagi saya apa yang terpapar didepan mata saya orang dalam video itu (dari kacamata saya) ialah saudara Anwar.

(Jika video itu tulen) tidak terdetik langsung keraguan dihati saya lelaki yang gagah memuaskan nafsunya dengan pelacur China itu bukan saudara Anwar.

Bagi yang belum berpeluang lagi menonton video itu saya ingin kata seeing is believing.

Biarlah Datuk Johari Abdul dan Chegu Bard bermain dengan igauan mereka yang not believing what they saw.

Mungkin agaknya itu reaksi orang yang terlampau terkejut hingga penglihatan dan pemikiran jadi kabur dan haru biru.

Siapa tahu mungkin juga dibenak hati kecil mereka mengaku diam-diam itu adalah pemimpin besar mereka.

Sebab itulah saya tidak hairan melihat pembangkang rancak berkempen JANGAN TONTON VIDEO ITU.

Sebaliknya jika mereka hendak mencari kebenaran mereka patut kata semua orang patut lihat dan putuskan.

Ini adalah sikap hipokrit tahap terlampau kalau dikenang bagaimana semasa video VK Lingam merekalah yang paling awal menjerit terlakak lalak sana sini minta siasat segera dan tubuh Suruhanjaya Diraja.

Mereka tentu sekali bimbang semua orang yang berpeluang menyaksikannya akan terus membuat rumusan macam saya,Datuk Zaid Ibrahim dan blogger Papa Gomo.

Saya dengar cerita kalangan wartawan yang berpeluang menjadi saksi pertama tayangan video itu di Carcosa Seri Negara juga bagi 100 persatus dia orangnya.

Saya yakin mereka yang kenal lenggok dan stail Anwar akan membuat rumusan sama.

Sebenarnya antara HAKIM yang paling layak untuk menentukan samada orang itu saudara Anwar atau tidak ialah Datuk Seri Wan Azizah Ismail sendiri.

Rasanya sekali imbas pandang video itu Datuk Seri yang bertahun-tahun hidup sekamar boleh kenal siapa gerangannya lelaki dalam aksi video itu.

Semua orang tahu menonton video lucah,seperti kata Datuk Seri itu adalah salah di sisi Islam.

Itu Datuk Seri tak perlu ajar kita semua.

Sebagai isteri tidakkah Datuk Seri sendiri nak tahu siapa lelaki dalam video dokumentari  seperti kata Datuk Zaid Ibrahim.

Atau apakah Datuk Seri takut dan gementar itu menghadapi realiti ?

Mana-mana isteri dalam dunia ini pasti jadi orang pertama yang nak tau kebenaran bila ada sesuatu tuduhan melibatkan suaminya.

Itu naluri biasa mana-mana manusia normal.

Saya kira Datuk Seri adalah manusia yang cukup luar biasa.Mungkin agaknya kerana turut sama terpukau dengan insan yang Datuk Seri telah istiharkan di konvensyen PKR tahun lalu sebagai ‘ anugerah Tuhan’.

Mengambil kira saudara Anwar yang sudah berusia 64 tahun dan selama ini mendakwa dirinya sakit belakang,aksinya di ranjang yang perkasa dengan pelacur China itu memanglah layak digelar ‘ anugerah Tuhan’.

Juga saudara Anwar paling layak menerima anugerah Pelakon Terbaik Festival Filem Malaysia.

Maaf jika saya terpaksa membuat satu lagi rumusan (jika video itu tulen) – saudara Anwar....CHECKMATE.
 
Sumber - Agenda Daily

16 comments:

  1. butuh la ko ni,bini awak kene main dgn kawan sendiripun tak bolih nak jga.asyik sibuk hal org penulis bongok ni

    ReplyDelete
  2. Segalanya sudah terbukti seperti perumpamaan " sudah terang lagi bersuluh " kepada penyokong2 Anwar terimalah hakikat bahawa manusia yang bernama Anwar Ibrahim itu bukannya " Malaikat " tetapi manusia yang bernafsu RAKUS dan SONGSANG.

    ReplyDelete
  3. Kalau Nik Aziz tonton babak sebenar pun dia TAK AKAN PERCAYA...

    Mereka tidak MAHU percaya, bukan tak percaya..

    ReplyDelete
  4. Adakah kebenaran ini tidak cukup kepada penyokong tegar Anwar, atau mereka akan menuduh Allah berkonspirasi terhadap sdr Anwar?

    ReplyDelete
  5. Tak payah tengok pun Jijah dah tau itu si An War Aljuburi..dia kenal betul perangai manusia yang diberi gelaran Anugerah Tuhan .. tetapi untuk menutup malu dan untuk kepentingan politik terpaksalah menafikannya...

    ReplyDelete
  6. Biarkan Puak2 Pakatan Haramjadah dengan penafian nya.
    Allah maha mengetahui !

    ReplyDelete
  7. anon 9:22
    ni sekor lagi contoh pencacai tegar si nuar al-juburi. penulis meluahkan apa yang dirasanya setelah menonton video tu. alih2 ada plak beruk yang melompat2 marah. woi anon ko dah tengok ke belum. kalau belum sila lah. berani kerana benar beb.

    ReplyDelete
  8. aswhb kanchan kanchan kabehhea..

    mlm ni saya habiskan masa lebih 2 jam melihat anwar sex pART 11...DAN NENGOK CLOSE-UP BETUL-BETUL DARI SUMBER MAYA LAIN...AKHIRNYA ADA SATU CLOSE-UP MUKA YANG TERANG DAN NYATA.... JELAS LAH IANYA bukan anwar....tkasih para pemberita maya... saya labohkan tirau mencari kebenaran untuk saya menyambung kerja rumah yang perlu diteruskan...wslm

    ReplyDelete
  9. sah bukan anwar

    ReplyDelete
  10. Anonymous said...
    butuh la ko ni,bini awak kene main dgn kawan sendiripun tak bolih nak jga.asyik sibuk hal org penulis bongok ni.


    daripada ayat2 diatas kita tahu bahawa sipenulis emosional dan berkemungkinan tahap pembelajarannya rendah dan tak berfikiran positif..

    kesian pada mak bapaknya yg mendidik.

    aku cadangkan puak2 pas buat solat istiqarah beramai-ramai supaya Allah tunjuk kebenaran pada semua umat islam di malaysia.

    dh ramai pas mulai percaya akan siapakah lelaki dalam klip tersebut.




    ahli pas

    ReplyDelete
  11. aku pun sama juga
    sekali tengok macam dia.
    dua kali tengok pun macam dia juga
    tiga kali tengok lagi macam dia
    sampai 15 kali aku tengok sebijik muka dia...
    sahlah memang dia....hihihihi

    ReplyDelete
  12. Memang sah la anwar ibrahim. Pakar IT pun kata susah nak edit video yang panjang mcm tu. Kalau static je boleh lagi nak edit. Tambah2 lagi kualitinya juga tak berapa baik. Dan lagi satu gaya dan cara jugak sama dengan anwar, jadi apa yg nak dinafikan lagi. Bab sumpah laknat, byk sangat pertikaian dan pendapat yg diberikan utk menyebeahi kehendak sini.. tapi kita balik semua pd Al-Quran, hadith sahih dan para ulama yg terulung. “Bahawa menjadi sunnah dalam berdebat dengan ahli kebatilan, apabila telah ditegakkan hujah namun mereka enggan kembali kepada kebenaran sebaliknya terus berdegil, maka diseru mereka agar bermubahalah. Allah telah memerintahkan rasul-Nya berbuat demikian. Tanpa Allah menyatakan ini bukan untuk umatmu selepas ini. Sepupu baginda Abd Allah bin ‘Abbas juga pernah mengajak mereka yang membantah dalam beberapa perkara furu’ bermubahalah dengannya. Tiada seorang sahabat Nabi SAW yang membantah tindakan itu. Juga al-Auza‘i pernah mengajak Sufyan al-Thauri bermubahalah dalam masalah ‘mengangkat tangan’ tanpa ada yang membantah tindakannya. Ini adalah hujah yang kuat” (Ibn Qayyim, Zad al-Ma‘ad 3/562-563)

    Mubahalah ni dibolehkan seandainya ade pertikaian dan pihak yang dituduh masih menafikan. Jadi bagi membuktikan kebenaran, baik la kita berserah kepada Allah utk menentukan agar tiada lg kebatilan berleluasa dalam ummah. Dan sesungguhnya, hanya org yg bersalah selalu mencipta alasan. Wallahua'lam..

    ReplyDelete
  13. tengok pada video yang ke dua tanpa sensor, giler panjang dan besar belalainya,patutla nenek jijah cakap anugerah tuhan...wallah huaklam, mati esok pakat2 berjawab dalam kubur yer...

    ReplyDelete
  14. penjilat2 kote anwar sudah panas suma..lepas ni anda suma tidak berpeluang menjilat kote anwar sebab jijah dah pakaikan anwar spender besi..padan la muka anda suma mcm beruk tak dpt belacan..

    ReplyDelete
  15. tak paham... kenapa nak marah. hamba allah tu dah tengok dengan mata kepala dia sendiri jadi dia bagi pandangan dia itu hak dia. Sokong pada yang nak buat sembahyang hajat tu.... mudah-mudahan kita dilindungi Allah dari malapetaka. Yang tak boleh terima hakikat tu cubalah cari penyelesaian terakhir dalam penafian macam kata Dr. Asri. Berani Kerana Benar. AisMan

    ReplyDelete
  16. aku tengok macam muka pak hang saja... pak hang perangai macam hanglah.. suka dok tebas pompuan cina... hang ni pun gamaknya anak pelacur mana tak tau..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...