Bersama Berjuang

Wednesday, February 23, 2011

HATA WAHARI, SILA BUKTIKAN DAKWAAN BLOGGER UMNO TERIMA RM5K DARI PEJABAT PM!!!


Hata Wahari, wartawan Utusan Malaysia yang sering melabelkan dirinya pada umum sebagai manusia yang bebas dan tidak terikat dengan mana2 fahaman politik.  Protective statement ini perlu digunakan oleh seorang warga Utusan Malaysia dalam misinya agar dilihat sebagai neutral.  

Apa yang menariknya sedang dia isytihar dirinya sebagai neutral, dia hadir ke satu forum tertutup anjuran PKR tentang satu kertas kerja untuk menjahanamkan UMNO dan BN.  Selain Nurul Izzah, dia juga menjadi pembentang kertas kerja itu.  Cukuplah Hata Wahari... janganlah kau rendahkan tahap intelektual rakyat!!!  Neutral apa ke bendanya...

Satu perkara yang GT mahukan jawapan dari dia ialah dakwaan bahawa blogger UMNO blogger upahan yang menerima tidak kurang RM5K sebulan dari Pejabat PM.  Dakwaan liar ini sebenarnya bertujuan untuk memecahbelahkan perpaduan blogger mesra kerajaan, disamping mempertikaikan keikhlasan penulisan blogger demi rakyat.  


Hata Wahari sebenarnya sudah melihat betapa media baru ini dikuasai oleh blog mesra kerajaan, yang sentiasa membongkar kehaprakan fuckatan haram memerintah.  Tidak pernah terduga oleh mereka bahawa munculnya sebegitu ramai blogger mesra kerajaan pada masa ini.  Walaupun begitu, kami tidak pernah berhenti menegur dan mengkritik kerajaan, termasuklah menteri2 flipflop.

GT menyokong cabaran dari bro RBF terhadap Hatta Wahari dengan mengemukakan bukti dalam masa 48 jam.  Ini demi membuktikan kredibiliti beliau.  
Blogger jalanan seperti kami ini berjuang untuk agama, bangsa dan negara.  Tiada gaji bulanan, tiada peruntukkan RM berjuta-juta mahupun melancong ke China sambil diapit oleh 2 chinadoll. 


Hata Wahari, buktikan dakwaan anda!!!  Buktikan mulut anda tidak sebusuk mulut Anwar!!!

Sumber:  RBF

1 comment:

  1. ntah kenape aku tgk muka mamat nih cam muka sam ketot jer...adik abang ke???

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...