Bersama Berjuang

Monday, February 14, 2011

EDISI XKLUSIF : SEMANGAT PERJUANGAN ORANG MUDA BERNAMA RAIS!!!


Orang muda ini bernama Rais.  Bila GT sampai di lokasi SSDE Paya Jaras, dia antara yang terawal berada di situ.  So, GT sempat berbual dengan bro Rais sambil usha2 puteri UMNO yg cun.. huhuhu...

Seperkara yang menarik tentang Rais ni, dia mengikuti perkembangan semasa politik.  Bukan yg jenis senang dimakan oleh Anwar atau Mat Sabu!!!  Beliau berkata tentang.. .. hehehehe... off record!!!

Sewaktu YB Ezam berucap, hujan mula turun namun semua orang khusyuk mendengar ceramah.  Bro Rais ni rupanya terkena hujan dan tiada siapa yang perasan.  Dia pun tak beralah dari tempatnya sehinggalah ada hamba Allah yang perasan dan memberi ruang teduh.  

Apa yang GT kagum ialah semangatnya, tidak beralah dan tidak menagih simpati.  Sanggup basah asalkan dapat bersama-sama dalam perjuangan ini. 

Kalau Bro Rais yang berkerusi roda mempunyai semangat perjuangan ini, anda yang boleh berdiri dgn kaki sendiri bagaimana???  Tunggu kehadiran SSDE berhampiran anda.  Kita nyalakan semangat pejuang dan roh perjuangan itu!!!

Bro Rais, GT salute sama lu bro!!!

SELANGOR BANGKIT!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...