Bersama Berjuang

Monday, February 14, 2011

PANASSS... FUCKATAN SIAL!!! SSDE PAYA JARAS DI SABOTAJ!!!


















SABOTAJ!!!  Itulah yang boleh GT gambarkan suasana pada mula2 sampai di lokasi spt yang diwar-warkan sebelum ini.  Dewan MBSA, Paya Jaras Tengah kosong.  GT terpinga-pinga lalu mendapatkan maklumat terkini.  Ternyata, MBSA telah membatalkan kebenaran untuk menggunakan dewan tersebut di saat-saat akhir.  Mengapa tidak diberitahu lebih awal???  Adakah ini perbuatan yg disengajakan untuk menggagalkan majlis ini?   

YA!!!  INI SABOTAJ!!!

Sementara itu, 15 banner SSDE yang dipasang telah hilang!!!  Lokasi ceramah telah ditukar ke Kg Paya Jaras Dalam.  Agak jauh ke dalam dan GT beberapa kali tersesat jalan. Apabila sampai sekitar jam 8.40 mlm, GT melihat AJK yang bertungkus lumus MEMASANG KHEMAH dan MENYUSUN KERUSI.  Anda bayangkan, majlis bermula jam 9, dan khemah masih belum siap dipasang.  Mmg celaka Fuckatan nih!!!  Steady kepada brader-brader yang bekerja kuat.. sampai lupa GT nak snap gambar anda!!!

Majlis dimulakan dengan doa yg dibacakan oleh imam kg tersebut. 

YB. Dato' Mohd Bushro memulakan gelanggang dengan menyentuh isu pembangunan yg langsung tidak kelihatan sepanjang pemerintahan Fuckatan.  Beliau juga menyentuh tentang bagaimana hapraknya kerajaan Selangor mentadbir.

YB Senator Ezam menyentuh tentang isu liwat Anwar, krisis Mesir yg cuba dipolitikkan oleh Anwar.  Beliau yang baru pulang dari Mesir, sempat berkongsi pengalamannya dalam sesi soal jawab bersama pelajar Mesir yang kebanyakkan pro kepada PASngok.  

Seorang pelajar bertanya kepada Ezam tentang isu rasuah pada kerajaan.  Ezam menjelaskan bahawa isu ini bukan sekadar kepada kerajaan, tapi ia adalah isu ummah, sejagat.  Nak tau lebih lanjut, anda belilah buku ISLAM & PERSOALAN RASUAH yg ditulisnya.  Tak payah GT taip panjang2.. hehehehe...  

Seorang lagi pelajar bangkit dan bertanya "Kenapa keluar PKR sedangkan dulu YB adalah barisan hadapan mempertahankan Anwar?".  Dengan mudah YB Ezam menjawab bahawa SEORANG PELIWAT tidak boleh menjadi PM!!!  

Seorang lagi pelajar bertanyakan soalan mengapa beliau memilih UMNO, dan bukannya PAS.  YB Ezam menjawab bahawa HANYA UMNO SATU-SATUNYA PARTI YANG  TERBUKTI BERJAYA MEMPERJUANGKAN ISLAM DAN MELAYU DI MALAYSIA INI!!!

Ini pertama kali GT dapat melihat Ustaz Ahmad Najib berpidato.  GT terpegun.  Lontaran suara yang garang, diselangselikan dengan hadis mmg membuatkan ramai tetamu tidak berganjak dari tempat duduk masing2.  Beliau mendedahkan tentang sifat ahli Pas yg suka mengkafirkan orang2 UMNO.  Mereka menggunakan Qunut Nazilah untuk ditujukan kepada sesama Islam sedangkan Qunut Nazilah ini Baginda Rasullullah SAW gunakan ke atas kaum Musyrikin yg membunuh para sahabat ketika para sahabat ini menyebarkan syiar Islam.  Beliau juga sempat membantai Nizar komunis yang mengeluarkan fatwa halal syarie dan haram syarie.  Ustaz Ahmad Najib bukan calang2 orang dalam PAS.  Bekas ahli PAS.  Anda risiklah sendiri.. hehehe.. 

Turut hadir pada malam itu ialah Setiausaha Perhubungan UMNO Selangor yg baru,  Dato' Ir  Mohd Zin Mohamed, namun GT tidak sempat membuat coverage berikutan terpaksa beredar untuk menghadiri mesyuarat bersama blogger2.  

Mlm itu, Allah memberi peluang GT melihat betapa gigih dan semangatnya orang Paya Jaras untuk merampas Selangor.  Walaupun majlis ini disabotaj, namun anda lihatlah foto2 kebangkitan rakyat Selangor diatas. 

Satu artikel khusus akan GT tujukan buat sahabat yang baru dikenali.  Anda lihat saudara kita yang berkerusi roda itu. 

5 comments:

  1. Syabas GT! Teruskan usaha murni saudara. Kerajaan Pakatan Rakus mesti dinyahkan dr bumi Selangor. Ternyata tiada janji2 pd PRU yg lepas telah dikotakan sepenuhnya oleh kerajaan Pakatan Rakus ni. Cuma retorik2 utk mengaburi mata rakyat agar terus menyokong mereka.

    Cuma satu je permintaan drp kami yg jauh dr tempat2 ceramah tu. Kalo bole GT usahakan utk buat rakaman video sekali lain kali ek. Lebih terang dan berkesan kalo dpt tgk video, biar puak2 Pakatan Rakus tgk sendiri kebangkitan org2 Selangor.

    ReplyDelete
  2. "sambutan menggolakkan"!! Haha

    ReplyDelete
  3. Syabas kepada GT, akak ni dah lama tunggu saat kejatuhan PKR agaknya sempat tak sebelum PRU 13?

    Kak Hana

    ReplyDelete
  4. zethro,
    GT bergerak independant. Tiada yg sponsor. peralatan sekadar asas utk berblogging.

    zethro nak sponsor ke? huhuhu..

    ReplyDelete
  5. Kak Hana,
    Misi Tawan Semula Selangor bukanlah mudah. Namun, ia tidak mustahil. Kita perlukan ramai lagi org macam Kak Hana nih... cari info terbaik untuk tolak tohmahan pembangkang!!!

    akak turun ke ari tu?

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...