Bersama Berjuang

Thursday, February 3, 2011

EDISI BANGANG!!! ORANG NAK SELAMATKAN RAKYAT MALAYSIA, PR BERDEMO PULAK!!!


Inilah kerja PR yang mmg sebati dengan watak pembangkang.  Dengan heronya membawa gambar Hosni Mubarak yg mempunyai cop yahudi di dahi.  Kononnya mahu desak Hosni Mubarak letak jawatan!!!  Apa relevennya tindakan PR ini???  

Bukankah kita lebih pentingkan keselamatan rakyat Malaysia di Mesir???  Bukankah lebih baik mereka hantar bantuan ke Mesir??? Apa ke jadahnya berdemo desak Presiden Mesir letak jawatan???  Dasar pembangkang, tak tau buat kerja.  Bangkang je kerjanya.  Bangang!!!

Otak manusia terbahagi kepada 3, iaitu Serebrum, Sereblum dan Medula Oblongata.  Tapi sayang, otak mereka ni di tempurung lutut semata-mata.  

Kerajaan sedang menghantar bantuan memindahkan rakyat Malaysia disana menggunakan 3 buah Hercules, 1 Boeing 747-400 dan KD Bunga Mas 5.  


Di saat PR sedang buat kerja tak berfaedah itu, Kelab Putera 1 Malaysia pula telah berangkat ke Mesir dengan membawa bantuan makanan dan juga membantu dalam proses membawa balik rakyat Malaysia.  Semoga berjaya sampai dan pulang hendaknya.  KLIK SINI.

3 comments:

  1. Salam bro.

    Elok la depa buat demaonstrasi banyak2.

    Rakyat boleh buat perbandingan yang jelas dan telus.

    Kerajaan UMNO-BN terus dengan agenda membela rakyat yang diutamakan tetapi Gerombolan Pakatan Haram terus buat kacau.

    ReplyDelete
  2. PR memang bodoh bin bangang bin tolol bin bengap bin Al Juburi...

    ReplyDelete
  3. kenapa tak pergi ke mesir tumpang sekaki berdemo di sana atau terus menetap di sana aman Malaysia,jangan lupa bawa Mat sapu bini orang sekali

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...