Bersama Berjuang

Tuesday, February 22, 2011

BETAPA AGUNGNYA NIK AZIZ !!!


Zul Nordin menegur Nicky Arjis agar merujuk kepada Surah Abasa berhubung dengan hubungan politik antara Islam dengan bukan Islam.  Nicky menolak dengan alasan Zul tidak layak untuk menyarankan kepadanya.  

GT masih ingat pesan orang2 tua, apa jua yang baik perlu diikuti mahupun dipatuhi, tidak kisah siapa yang berkata.  Maknanya, asalkan perkara baik, mengapa perlu disanggah hanya kerana yang berkata-kata?

Anda nilailah betapa sombong dan bongkaknya seorang yang bernama Nik Aziz.  Seperti yang telah berlaku di dalam PAS, tiada seorang pun pejuang Islam (kononnya) yang berani menegur Nik Aziz lantaran kunci syurga dipegang olehnya.  

Inilah sikap bacul bAhlul PAS yang saban hari kita melihat perubahan2 pada prinsip dan perjuangan mereka.  Mereka menerapkan prinsip "berkata benar walaupun pahit" kepada ahli, namun menikus dan membisu apabila pemimpin sendiri bersikap seperti Firaun; untouchable.  Lebih memilukan, PAS mendabik dada kononnya memperjuangkan Islam.  

Nik Aziz terlalu diagungkan sehingga menutup ruang berfikir oleh ahli PAS.  Buat sahajalah altar untuk Nik Aziz!!!  Ruang otak mereka telah dipenuhi "cairan liwat" Al Jub.  Mereka yang membiarkannya, tanpa ada sekelumit keberanian untuk bersikap adil kepada diri sendiri.  

Inilah golongan yang GT labelkan berfikir menggunakan kepala lutut.  

Otak terbahagi kepada 3 bahagian, medula oblongata, serebrum dan sereblum.  Namun mereka lebih suka berfikir menggunakan kepala lutut!!!

2 comments:

  1. Jangan ditegur Nik Aziz Bin Nik Mat, S.W.T.

    ReplyDelete
  2. ULAMA2 YG BKN AHLI PARTI PUN DIA TAK PEDULI. DIA DGR YANG BAIK KELUAR DARI MULUT KOMUNIS JEK BROO. MANE LA TAU WALLY SLIPOR MINTAK GUAN ENG SEDIAKAN SYURGA UTK DIA PLAK KEHKEHKEH

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...