Bersama Berjuang

Friday, February 11, 2011

ANDAI PRK PELABUHAN KELANG, UMNO AKAN HADAPI CALON HEAVYWEIGHT PKR !


GT terdengar khabar bahawa mmg sah bahawa kuasa untuk mengistiharkan kekosongan kerusi DUN Selangor adalah milik mutlak Speaker.  Ini bermakna Badrul bakal kehilangan kerusi tersebut.  Bagus untuk rakyat!!!  Apapun, kita kena tunggu keputusan dari Mahkamah 17hb nanti. 

Sementara itu, di kem PKR nampaknya sedang sibuk melobi calon walaupun pada saat ini Badrul adalah pemilik kerusi DUN Pelabuhan Kelang yg sah.  Antaranya ialah Dato' Sheikh Ahmad bin Hj. Sheikh Sadarudin. 

Dato' Sheikh Ahmad merupakan Ketua Cabang PKR dan merupakan orang yg telah lama berjuang bersama UMNO.  Beliau adalah bekas Timb. Ketua UMNO Bahagian Klang.  Dengan pengalaman beliau di dalam politik, beliau dilihat sebagai calon heavyweight - sesuatu yang akan membuatkan UMNO menghadapi kesukaran untuk merampas DUN Pelabuhan Klang.

Namun, tiada apa yang mustahil.  Lawan tetap lawan.  Hancur...  Hancur...  Hancur PKR!!!

1 comment:

  1. Mantaplah tulisan saudara Gerakan Timur, pasti PRK Pelabuhan Klang menjadi medan pertarungan terhebat memandangkan BN harus menang besar mengatasi pakatan haram jadah ..... PKR-DAP-PAS

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...