Bersama Berjuang

Monday, January 17, 2011

EMAIL PEMBACA: BANNER PEMBOHONGAN KERAJAAN SELANGOR DICANTAS PUAK2 PAS MERU!!!


HAHAHAHA.... PAS MERU SEMAKIN TAKUT DGN FAKTA PEMBOHONGAN NEGERI SELANGOR.  TERBARU, GT MENERIMA EMAIL DARI PEMBACA YANG MEMBERITAHU BAHAWA BANNER TANPA NAMA YG GT TULIS DISINI, TELAH GHAIB KE ALAM GHAIB.  TERIMA KASIH ATAS INFO INI. MEMANG PUAK2 MEREKA NI TAK BERANI BERSAING FAKTA KERANA FITNAH DAN TOHMAHAN ADALAH MAKANAN RUJI MEREKA.  JOM BACA EMAIL INI:



Salam Perjuangan utk Gerakan Timur,

Saya adalah pembaca blog Gerakan Timur dan pengundi setia dun meru.  Saya ingin menyentuh tentang isu yang anda utarakan semalam iaitu berkenaan banner dari third force, atau anda tulis sebagai tanpa nama.  

Saya juga ada ternampak beberapa banner yg sama digantung di kawasan meru.  Walaubagaimanapun, hari ini saya tidak lagi melihat banner tersebut.  Saya tidak pasti samada pihak MPK yg menurunkan banner itu kerana malam tadi banner ini masih lagi ada digantung. Sedangkan sewaktu saya menghantar anak ke sekolah menengah meru pagi tadi, banner tersebut ghaib!

Saya pasti ini mesti kerja FUCKATAN (pinjam perkataan dari blog gerakan timur).  Ada banner tanpa nama yang digantung di sebelah banner mereka, banner fuckatan masih ada, namun banner tanpa nama sudah tiada.  Ini perbuatan sabotaj.  Saya rasa perbuatan ini adalah perbuatan orang penakut dan bacul kerana tidak berani bersaing secara sihat.  Kalau mereka gentleman, biar dua-dua banner tergantung dan terpulang kepada rakyat untuk menilai.  Apa yang tertulis pada banner tanpa nama adalah fakta dan saya mengakuinya.  

Saya minta gerakan timur menyiasat perkara ini.  Terus bogelkan pembohongan mereka.  Terima kasih. 

TAHNIAH KEPADA PEJUANG TANPA NAMA.  MISI ANDA MEMBUATKAN PAS MERU GELABAH BERUK!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...