Bersama Berjuang

Sunday, January 16, 2011

PEMBOHONGAN FUCKATAN HARAM TERBONGKAR???


Gambar ni GT tangkap kat area DUN Meru.  Nampaknya, rakyat sudah bangkit mempertikaikan manifesto janji dari Kalid dan Hasan Ali.  

Yela... sedang janji dulu pun belum tertunai, lagi mau janji 100 hari??? Dasar pembohong, tak bohong bukanlah Fuckatan namanya! Bohong.. Bohong.. Bohong..

Kenapa GT kata rakyat, sebab kat banner ni takde pun tulisan UMNO Meru, Pemuda UMNO atau BN.  So, mgkin ini kerja the third force?  Tanpa nama.

Tahniah kepada pejuang tanpa nama di DUN Meru!!!  GT menulis, bukan kerna nama...

4 comments:

  1. FUCKATAN BO'ONG!..BKN BO'ONG 100 HARI TAPI HARI2 BROO KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. salam

    kerja sapa lagi kalau bukan puak celaka perkasa dan tali barut umno.

    pergi mampuslah

    anak kelate

    ReplyDelete
  3. anak kelate jange la marah..ambo pun orang kelate juga..tapi ambo lebih cerdik sebab tak sokong PAS dan PR...ambo dok Jeli demo tengok Jeli la ni dah maju di bawah Dato Muustapha Muhammad demo ni BN tak menipu demo buat sungguh sebab demo pandai dan bijak....penganut PAS hanya pandai berjanji dan berbohong dan berpolitik tak kira masa....di Selangor ni rakyat dia lebih maju dan pintar dari kita ....sebab itu dia dapat fikir yang mana betul dan yang mana salah......dan kepada PAS dan PR kalau berjanji tu....biarlah manasabah dan berpijak di bumi nyata....janji yang lama satu pun tak tertunai ni janji baru pula nak dibuat....ini nama nya menipu dan munafik......HANYA INSAN YANG DANGKAL DAN PENDEK AKAL SAHAJA YANG MENYOKONG PAS DAN PR...iu saja terima kasih..bye

    ReplyDelete
  4. TENGOK TU BAHASA ANAK KELATE GUNA....CELAKA ?MULIANYA HATI DAN BUDI RAKYAT POK NIK SI WALI SELIPAR NI DALAM BERBICARA....AMBO TAK HERAN INILAH BAHASA PEMBASAH LIDAH TOK GURU TERMULIA DUNIA GUNAKAN....ulama lain basah lidah dengan zikir dia ni basah lidah dengan celaka dan pelbagai bahasa burok.,,TENTANG JANJI 100 HARI TU..TAK PAYAH AMBIL KISAH SEBAB SEMUA NYA PALSU....[PENIPU)

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...