Bersama Berjuang

Wednesday, January 12, 2011

DUN MERU DILANGGAR TODAK!!! INI PAS PUNYA ANGKARA!!!


GT menerima email dari pembaca yang cukup prihatin tentang suasana politik di DUN Meru.  Sayangnya kepada agama, bangsa dan negara cukup terserlah.  Beliau memohon GT agar menulis tentang rancangan jahat Fuckatan Haram khususnya Pas yang cuba membawa masuk pengaruh cucu cicit PAP, DAPigs di kawasan yang majoritinya Melayu khususnya di Kg Bukit Kapar dan Kg Bukit Kerayong.

Pertama, Fuckatan Haram melalui PAS telah membawa masuk Ng Sue Lim, ADUN Sekinchan dari DAPigs ke Kg Bukit Kapar pada 2 Julai 2010 untuk berceramah.  

Kedua, GT difahamkan bahawa PAS juga membawa masuk Tony Pua, lahanat dari DAPigs yang mempertikaikan diskaun untuk pembelian rumah kepada bumiputera untuk hadir ke majlis ceramahnya berhubung dengan isu air Selangor di Kg Bukit Kapar pada 17 Disember yang lalu. 


Terbaru, gambar banner spt diatas yang GT ambil di Meru menunjukkan bahawa Dr. Rani sekali lagi akan membawa masuk lahanat DAPigs dari Sekinchan ini pada 14 Januari ini di Kg Bukit Kerayong, di dalam DUN Meru. Gabungan lengkap perosak.  Seorang berfahaman komunis, seorang melacorkan kalimah Allah, dan seorang lagi penderhaka kepada Sultan yg sedang menyembunyikan diri.  

Apakah tujuan PAS membawa masuk pengaruh DAPig ke kawasan majoriti Melayu??  Mengapa perlu dibawa masuk wakil parti yang diketahui ramai sebagai anti-Islam, anti-Melayu dan anti-Perlembagaan ini? Mengapa Dr. Rani mahu meracun fikiran orang2 Melayu dengan membawa masuk ADUN DAP laknatullah ini???  Tidakkah Dr. Rani sedar bahawa PAS yg kononnya memperjuangkan Islam di Selangor, sebaliknya tunduk dan patuh bertuankan DAPigs??? Tidakkah title DR. yg pada beliau seharusnya dapat menilai perjuangan DAP yg secara terang-terangan menentang Islam???  Atau, title DR. yg ada padanya tidak membawa apa-apa makna kepada tahap intelektual?

DUN Meru kebanyakkannya adalah terdiri dari orang JAWA.  Mengikut maklumat yang GT terima, lahanat DAPigs dari Sekinchan ini juga boleh berbahasa JAWA.  Maka, Dr. Rani mahu menggunakan kelebihan ini untuk menarik undi penduduk sekitar.  Juga, mgkin Dr. Rani cuba menggambarkan imej yang baik pada DAPigs, yg GT percaya anda tahu siapa itu DAPigs. Dengan menggunakan ADUN DAPigs yg boleh berbahasa JAWA, maka akan ada "personal touch" kata orang JAWA.  Perhatikan konsep ini kerana ia juga digunapakai oleh PAS apabila membenarkah ayat2 suci Al-Quran digunakan oleh laknatullah2 dari DAPig ini untuk menarik undi orang Melayu.  Apapun boleh, undi yang penting!!!

Tindakan PAS ini adalah satu penghinaan kepada orang Melayu terutamanya kepada bekas2 Askar Melayu yang pernah menggadaikan nyawa berjuang menentang komunis, dan juga otai2 berjiwa pahlawan yg masih belum lupa tentang dalang di sebalik peristiwa 13 Mei. 

GT tabik hormat dan berterima kasih kepada anda, otai-otai pejuang alif ba ta di DUN Meru termasuklah Kg Bukit Kapar, Kg Bukit Kerayong, dan kawasan sekitarnya.  Bangkit dan ceritakanlah kisah DAP komunis laknatullah ini kepada anak dan cucu cicit anda agar mereka tahu bahawa betapa bencana besar PASti berlaku andai anak2 bangsa dibiarkan bersekongkol dengan DAPigs.  Ketahuilah bahawanya PAS dan PKR adalah seperti gambaran dibawah:


1 comment:

  1. Cukup2lah penghinaan dan fitnah puak PAS terhadap ISLAM. Rakyat jelata, bukalah hati dan fikiran kalian. ISLAM wajib dimuliakan, bukan dihina dan difitnah spt amalan puak PAS

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...