Bersama Berjuang

Wednesday, January 12, 2011

UMMI SAMAN ANWAR & THE JUBURIES!!! TANGKI NAJIS AKAN MELEDAK!!!


3 dalam 1.  Saman terhadap ahli politik yg mewakili PAS, PKR dan DAP ini  bakal merungkai segala konspirasi yang telah membuat Ummi Hafilda menjadi mangsa kezaliman salahguna kuasa oleh Anwar Ibrahim sewaktu memegang jawatan TPM, demi menutup kejahatannya.  Di saat Anwar sedang melayari impian untuk menjadi Perdana Menteri, tidak terduga sama sekali bahawa akan bangkit seorang insan yang telah dizalimi bertahun dulu, sekali lagi menggugat dan menggoncangkan senario poltik tanah air, khususnya Anwar Ibrahim.

Anwar pastinya sedang migrain, memikirkan cara terbaik untuk menangani saman ini berikutan bukan sahaja dia, malah peguamnya Karpal Singh juga bakal terheret sama. Lari ke Kedutaan Turki mgkin bukan lagi idea yang bernas, mahupun menyorok di Hotel Quality.  Mgkin ke Indonesia utk "melepaskan" tekanan dgn bertemu lelaki-lelaki jambu yang beliau kenali adalah option terbaik.

Karpal yang pernah dilantik sebagai peguam Ummi dan TAHU CERITA SEBENAR dan bahkkan telah mendesak Anwar untuk meletakkan jawatan di Parlimen. "Anwar Ibrahim has created enough trouble for the country!" "Anwar harus bertaubat!!!"   Juga, Federal Hotel menjadi saksi betapa Karpal telah memberitahu MP Wangsa Maju bahawa dia mempunyai bukti Anwar terbabit dalam kes liwat.  Ummi telah menjadi mangsa Karpal, yg tidak melindungi anak guamnya.  Sebaliknya, Karpal sekarang sanggup menjadi pembela Anwar.  

Tidak cukup dengan itu, Wan Azizah tidak terlepas akibat menyembunyikan kebenaran yang mengakibat imej Ummi terjejas teruk akibat fitnah-fitnah liar.  Jelas, senyuman sumbing kerang busuknya belum mampu untuk Ummi maafkan.

Mat Sabu melengkapkan ramuan enak saman ini kerana dia juga TAHU CERITA SEBENAR setelah berjumpa dengan Ummi.  Hasil pertemuan itu, wujudlah gelaran "Sheikh Anwar Al Juburi" yg cukup sinonim kepada penyokong2 PAS.  Waima dia berceramah di hujung dunia sekalipun, gelaran Anwar ini tidak lekang dari bibir Ulamak PAS ini.  

Anda nilailah tahap moraliti keempat2 individu yang akan disaman oleh Ummi Hafilda.  Ikuti perkembangan perbicaraan kes ini nanti kerana fakta2 akan dibongkar.  Tangki najis yang telahpun busuk akan meledak dan pastinya baunya itu tidak dapat dibendung lagi.  

Bravo Ummi Hafilda!!! GT respek dan salute kecekalan anda mengharungi zaman bencana dan muncul kembali, mencabar petualang-petualang negara ini!!!

1 comment:

  1. haaaaa....syabas ummi...aku bangga dgn semangat wanita.....jgn sangka tangan yg menghayun buaian tidak boleh mengoncang dunia.....haaaa!!!
    "lembut wanita bukan nya lemah tapi penuh berhemah....tapi klu dicabar dan meradang bergoncang dunia".....syabas dan tabah ummi...Allah sentiasa dipihak yg benar!!!!....baiti shah...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...