Bersama Berjuang

Monday, January 10, 2011

BAKAR INTERLOK!!! "DEWAN HIMPUNAN PYOKONG PAS TERLIBAT" - DR. MARIAH MAHMUD


Dr. Mariah mengakui bahawa ahli Dewan Himpunan Penyokong Pas terlibat dengan insiden membakar karya novel Interlok!!!  

Dr. Mariah mengakui bahawa dia belum membaca Interlok, namun memahami isi interpretasi yang dibacakan oleh Manoharan dan bersimpati.  

Dr. Mariah menjelaskan bahawa "wajar saya hadir menunjukkan kebersamaan saya ketika mereka memerlukan pemimpin mereka.  Saya tidak semestinya bersetuju dengan mereka tetapi kehadiran saya boleh menyejukkan kemarahan mereka."

Hahaha.. apa yang musibat muslimah Pas ni cakap?  Berbelit-belit.  Kalau tak tahu, jangan masuk campur.  Cari fakta dulu.  Bukan dengar dari si Manoharan tu.   Mariah, anta tu Dr.  Tapi itu pun takleh pikir ke?  

Opsss...  DHPP kan penyokong kuat, mestilah kena sokong kan.  Nanti mereka tak undi pulak.  Lantaklah walaupun karya Sasterawan Negara yang dibakar, yg penting undi.  

Kehadiran bukan beerti tidak setuju???  Cuba la anta buat press statement, bahawa anda tidak bersetuju dengan tindakan penyokong DHPP tu.  Cuba la...

Sama spesis dengan Dr. Lalok  Lo'Lo'.. kehkehkehkehkeh...

3 comments:

  1. depa ni selagi benda yang boleh dipolitikkan depa akan politik hatta taik yang keluar jadi jubur pun akan depa politik kalau bolih, yela takde kerja nak buat apa kan, sedangkan depa ni bukan calang-calang manusia kelulusan tinggi, professor,phd lagi tapi berfikir macam budak SPM je, mungkin ada hijab dihati depa kot sebab banyak salah, tgk muka sekog sekog tak ada seri langsung org kata tak aura ataupun nurrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  2. harap dapat kerjasama tuan, untuk linkkan blog saya ke blog tuan.

    http://propagandamesin.blogspot.com

    sama2 kita berjuang.

    salam.

    ReplyDelete
  3. cakap berbelit belit dan nak tunjuk terror lah tu.
    kunun2nya simpati.

    piiirah! Allah tak anggap itu sebagai ibadah jika awak nak nunjuk2 kat orang perbuatan awak.

    kalau sekadar nak popular, baik jadi artis.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...