Bersama Berjuang

Monday, December 13, 2010

WIKILEAKS - PEMIMPIN PAS JANGAN JADI BODOH SOKONG ANWAR!!!

Wikileaks membuat pendedahan yang luarbiasa!!! Kuda-kuda tempang cicak mengkarung PKR sudah mula terjerit2 berahi menafikan pendedahan panas ini.  

PAS APA KOMEN??? Atau masih terus mahu beromen dgr Al Jub???  Wahai bAhlul Pas, adakah otak anda dipenuhi cairan liwat Al Jub sehinggakan kemahiran berfikir tahap budak2 pra sekolah pun tidak mampu anda capai???

Wahai Melayu PKR, serendah mana lagi anda mahu letakkan anugerah Tuhan yang paling bermakna pada anda iaitu kemahiran berfikir oleh otak anda???  apa lagi hujah2 keldai anda utk mempertahankan "anugerah tuhan" Wan Azizah ???

Ya, tidak mustahil saham Wikileaks telah dikuasai oleh Utusan Malaysia!!! Dan ikut cerita dari Keris Putera, ada totok Pas yang percaya bahawa Julian Assangge (bkn Asserehe.. reheee..) adalah Ketua Penerangan UMNO luar negara.. hahahahaha... buta hati maknawi tuh...

"PEMIMPIN PAS JANGAN JADI BODOH SOKONG ANWAR IBRAHIM!!!" - Mohd Zahid Md Arip

1 comment:

  1. salam.....

    kalaulah pendedahan wikileaks berkaitan salahlaku pemimpin BN
    pasti seputar alam pembangkang
    menyokong...tetapi tidak bagi
    pemimpin pembangkang terkena..
    dikatakan wikileak tidak boleh dipercayai....akhirnya pemimpin
    pembangkang sedang cari musuh
    baru...singapore dan australia..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...