Bersama Berjuang

Tuesday, December 14, 2010

JANGAN BANGKITKAN ISU NEGARA ISLAM - PANGLIMA PERANG DAPigs


Akhirnya, PAS telah membuka topeng ultraman autamen nya.  Jelas kelihatan wajahnya yang huduh, bernanah dan busuk akibat permainan politik hinanya.  Sejarah tercatat dalam perjuangan parti ajaran sesat ini apabila buat pertama kalinya, mengeluarkan kenyataan kepada seluruh bAhlulnya, untuk tidak membicarakan lagi laungan Negara Islam.  Sekian lama fatwa mengkafirkan orang lain digunapakai dalam memperjuangkan isu ini, apa yang bakal terjadi kepada Pak Din (bukan nama sebenar) , 59, yang dikafirkan akibat enggan mengisi borang "ke syurga" pas dan mempertikai perjuangan negara Islam pas suatu ketika dulu???  Apakah, Pas sanggup mengeluarkan fatwa atau memohon pengampunan dari seluruh Umat Islam dan Melayu akibat dari perbuatan cilako-cilako-cilako-wiki-wiki ini???

Sewajarnya, selaras dgn pengumuman dari Setiausaha sulit Agung Pas ini, nama Islam bolehlah dibuang dari nama parti.  Ia untuk memudahkan rakyat agar tidak terus keliru dengan putar belit pas yg akan datang.  Mgkin nama "Isle" lebih tepat utk menggantikan "Islam". 

DAP telah berjaya mengkafirkan Pas secara diam2.  Pas terhumban di pinggiran kemunafikan, akibat politik dendam kesumat mereka terhadap UMNO. 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...