Bersama Berjuang

Monday, May 21, 2012

Nurul Izzah Menangis Kat Papanya Gara-Gara di T.I.B.A.I Malam Ini !!!


Bukanlah sesuatu yang rahsia untuk anda semua mengetahui tentang TIBAI - Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim.  

Malam ini, TIBAI akan beraksi lagi dengan sepenuh tenaga pada butir-butir seperti berikut:

Tarikh:  21 Mei 2012 
Masa:  9.00 mlm (Malam Ini!!!)
Tempat:  Padang Bola Perumahan PPR Kerinchi, Pantai Dalam, Lembah Pantai. 

Selepas rejaman maut di Ampang yang menyaksikan 2000 rakyat hadir bersama, kali ini giliran Nurul Izzah menerima nasib akibat ber "papahebatkan" Anwar Ibrahim.  Kali ini, dijangka sekitar 9 - 10 pemidato "keras & padat" akan bergilir-gilir "meliwat" si punca segala kedurjanaan!  

GT menyarankan agar orang PAS turut hadir, kerana corak ceramah TIBAI ini menepati ciri-ciri ceramah PAS, iaitu penuh dengan cabaran, ayat berdegar-degar dan tidak lupa maki hamun yang menjadi ruji ahlul PAS.  

Orang UMNO, yang baik hati dan bersopan santun, GT secara peribadi, mengharapkan anda datang, namun jangan pula mengkritik dan mengeluh akan bahasa-bahasa yang digunakan oleh pemidato-pemidato nanti.  Mmg ini bukan ceramah UMNO.. hehehe.. 

Ingat, cara dan method berceramah adalah persis ceramah maki hamun PAS.. . muahahahaha... 

Sebab itu, diwujudkan Majlis Syura TIBAI yang bertujuan mendedahkan segala kedurjanaan Anwar Ibrahim.  


Majlis Syura dan Anwar Ibrahim... ibarat pukul anak sindir menantu!!!  Muahahahaha... nakal sungguh Zahid Md Arip dan ahli majlis syura TIBAI yang lain.. muahahahaha...

Jom turun...

3 comments:

  1. Kalau sempat boleh turun tgk kot...

    KRONOLOGI ISU ISTIJUARA SDN BHD – RAJA NONG CHIK BAGI KONTRAK PADA ANAK SENDIRI? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. barula namanya buku bertemu ruas... harap-harap semua penyokong PARTI AJARAN SESAT@ SYAITAN akan turut hadir utk bergelak ketawa ...penceramah2 PAS juga suka buat lawok...

    ReplyDelete
  3. "Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...