Bersama Berjuang

Wednesday, May 16, 2012

MESTI TONTON: Video Khas Untuk 2 Perusuh BERSIH 3.0 Yang Lupa Erti Terima Kasih!!!


Bukan suatu rahsia, bahawa DAP adalah penyumbang kepada jumlah perusuh BERSIH 3.0 dari kalangan masyarakat Cina.  

Dan 2 individu terbabit dalam insiden kurang ajar di London adalah dari kalangan masyarakat Cina.  Fahamkan maksud GT, kerana ini bukan soal perkauman.  Ini soal pengaruh chauvinist, melampau dan komunis DAP kepada kedua-dua individu itu.  

Waima jika 2 individu terbabit orang Melayu sekalipun, budaya kurang ajar adalah pengaruh yang meresapi hasil "persetubuhan haram" antara Melayu dan DAP.  Apatah lagi bila PAS juga bersikap ekstrim, maka mudah DAP melebarkan fahamannya kepada ahlul-ahlul PAS.  

Mungkin 2 individu yang bersikap kurang ajar itu perlu menonton video ini.  Bukan satu ancaman atau ugutan, tetapi kesedaran akan kepimpinan Melayu yang walaupun dihina, keselamatan si biadap tetap dititikberatkan demi kesejahteraan semua.  

Sebarkan video ini, untuk kita memberitahu betapa kita sangat bertolak ansur.  Jangan melebihi sempadan, jangan melampau!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...