Bersama Berjuang

Saturday, April 28, 2012

TERKINI: Tinggal Beruk Sedang Elak Gas Pemedih Mata, Babi Balik Sudaa..!!


Pecacai-Pecacai Ambabiga yang terdiri dari Beruk-Beruk cuba tunjuk hero apabila ingin merempuh Dataran.  FRU sedang berusaha menghalang beruk-beruk PAS ini.  

Yang menariknya, babi-babi semua sudah balik, dek tidak mahu terkena sebarang risiko akibat dari perbuatan bodoh menentang FRU.  



Bijaknya Ambabiga meminta orang Melayu membawa anak-anak sekali dalam demo ini untuk berjihad, seperti dalam taklimatnya malam semalam.  Bijaknya Ng Sue Lim menyuruh pendemo, yang majoritinya Melayu di dataran malam tadi, agar merempuh kawat berduri yang didirikan oleh pihak berkuasa.  

Dalam bahasa mudah, beruk-beruk mesti mendengar kata babi.  Dan babi nak balik, beruk mesti teruskan huru hara demi "jihad".  

Babi pun balik...





6 comments:

  1. Babi- ni ibarat drakula sebab bila terlampau panas..drakula2 ni tak tahan cahaya dah takut terbakar nanti ..jadi kena cepat2 balik ke keranda masing2....dengar kata drakula2 ni RM 500 berbanding beruk2 makye yg dapat RM 200 sahaja...jadi sapa jadi barua drakula2 nie...beruk2 makye la jawabnye...ALLAHHUAKBAR...Moga lepas nie ader kesedaran dari beuk2 makye nie..

    ReplyDelete
  2. Tentera Fisabilillah

    ReplyDelete
  3. Tentera FisabilillahApril 28, 2012 at 4:47 PM

    Babi2 ini ibarat drakula sebab bila makin lama makin tak tahan panas sebab tu kena balik ke keranda masing2..jadi yg tinggal beruk2 makye belaan drakula2 ni...dengar kata pun..drakula2 ni dapat RM 500 sedangkan si beruk2 makye nie dapat RM 200 shj...jadi sape jadi barua2 drakula nie..beruk2 mayke la juga...sapa jadi polis yang nak jaga beruk2 makye nie..yang banyak pun dari kalangan beruk2 makye juga....jadi renung2 kanlah....tak akan jadi baik pun nanti kalo beryukar pun...aku org kedah dan kat kedah pun...puak2 juak PAS tak boleh pun nak langsaikan utang2 ngan pembekal..sebab lantikan banyak dari kalangan beruk2 makye yang tau urus perut saja...jadi golongan ni mumgkin leh jadi general macam gambat Planet ot The Apes...sebab beruk bila dapat bunga pun dia tak tau nak buat apa...yg dia tau hanya lingkupkan bunga tu ja...

    ReplyDelete
  4. Babi-babi ni ...kalu mati ...syahid kata Mat Sabu

    ReplyDelete
  5. Semoga Anwar (sebab macam susah nak bertaubat) dan Ambiga mati cepat kerana banyak menyusahkan rakyat yang cintakan keamanan.

    ReplyDelete
  6. tentera fisabillah kepala abah kau..ni mesti anggota berok makyeh.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...