Bersama Berjuang

Thursday, March 8, 2012

PANASSS.. Hasan Ali Terus Disabotaj !!! Pesuruhjaya PAS Selangor Panas Bontot!!!


GT masih ingat tentang ceramah Hasan Ali pertama yang dianjurkan selepas pemecatannya.  Kira-kira 1000 orang memenuhi ruang dewan MPK Meru, namun pulang hampa setelah Hasan Ali tidak mahu bercerita tentang hal ehwal politik gara-gara menghormati tajuk majlis.

Kali ini, Hasan Ali kembali ke Meru, atau lebih spesifik, Kg Bukit Kapar, untuk siri gempuran keduanya seperti yang telah dijanjikan oleh beliau pada ceramah kali pertamanya tempoh hari.  Dan kali ini, ceramahnya akan menyentuh soal politik dan kuasa ketiga.  

Padanlah Pesuruhjaya PAS Selangor, yang juga ADUN Meru sedang memikirkan strategi terbaik bagi mengimbangi kehadiran Hasan Ali.  

GT telah dedahkan usaha sabotaj oleh pihak-pihak tertentu yang "mengghaibkan" kain rentang pada ceramah pertama Hasan Ali di DUN Meru.  

Kali ini, GT diberitakan PAS telah merancang untuk menganjurkan ceramah dengan menjemput parasit no. 1, Khalid Samad, di lokasi yang berhampiran dengan lokasi ceramah Hasan Ali.  

Ia adalah satu strategi halus bagi menghalang ahli PAS, atau atas pagar hadir ke ceramah Hasan Ali.  Cuma, pendekatannya dilihat lebih profesional.  

Tidak cukup dengan itu, Menteri Besar Selangor, Khalid Gagap juga akan hadir di satu lagi program di Meru pada tarikh dan masa yang sama!  

2 program Fuckatan menentang 1 program Hasan Ali.  

Bukankah itu signal Dr. Rani sudah "panas bontot"?

3 comments:

  1. no worries dr hasan, kami tetap sokong. Program dua2 khalid tu sure lengang. Klu ramai pun org2 luar je yg dtg tu. Org2 meru dah muak dgn tipu fitnah PR.

    ReplyDelete
  2. NAMPAK SANGAT DAH AKAN GELABAHNYA. SAMPAI DUA PROGRAM SERENTAK MENGAPIT KEHADHIRAN DATO HASSAN ITU. KITA AKAN TENGOKLAH HASILNYA ....

    ReplyDelete
  3. mari kita tengok sapa yg kenaaaa!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...