Bersama Berjuang

Sunday, January 15, 2012

PANASSS.. Sesuatu Yg Besar!!! : Hasan Ali Gempur Pesuruhjaya PAS Selangor!!! Ayuh!!!


Inilah apa yang GT maksudkan, sesuatu yang besar.

Apa yang berlaku kepada Hasan Ali bukanlah rahsia.  Seantero Malaysia tahu, siapa "parasit" yang mencantas Hasan Ali, orang yang mengerti apa yang berlaku terhadap Islam, Melayu dan Institusi Raja-Raja Melayu di bawah pemerintahan kerajaan Khalid Jamban.  

Akhirnya Hasan Ali dipecat dari PAS, gara-gara tidak mahu "samikna wa atokna" kepada DAP laknatullah.  Ia akan masalah besar kepada Fuckatan.  Ia adalah peluang besar kepada golongan liberal PAS untuk menyingkirkan Datuk Dr. Hasan Ali.

Dr. Rani dalam kenyataan akhbar pertamanya apabila dilantik sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor, berkata lupakan kerajaan perpaduan.

Dr. Rani kata turun mempertahankan peliwat adalah JIHAD.

Dr. Rani membawa DAP laknatullah ke kawasan orang Melayu, untuk meracuni pemikiran rakyat agar menerima DAP.  

Turun untuk Himpunan Sejuta Ummat adalah haram!!!

Kalimah Allah tidak dipertahankan.  Isu pemurtadan di DUMC pula didiamkan.

Dr. Rani "samikna wa atokna" kepada DAP. 

Hasan Ali menentang. Akhirnya terbuang.  Kali ini, Hasan Ali bertanggungjawab memberi pengertian sebenar dan apa yang sebenarnya berlaku.  Orang PAS Meru wajib hadir.  Orang UMNO mesti hadir.  Yang atas pagar tidak boleh tidak hadir.  

Kepada sekelian rakyat Selangor, anda dijemput hadir.  GT difahamkan akan ada ruang sessi soal jawab untuk anda tanya sendiri kepada Hasan Ali, atau panel diatas.  Bukan mendengar jawapan politik dari mulut-mulut saki baki kaum Nabi Luth yang sesungguhnya dusta!

Dengar sendiri dari mulut empunya badan!  Buka minda, buka telinga untuk mendengar kebenaran.

Kepada sahabat blogger, anda WAJIB sebarkan amal makruf nahi mungkar ini kepada seluruh rakyat!!!  

SEBARKAN...

Takbiiirrrrr...!!!

4 comments:

  1. Assalamualaikum

    Saya berdoa semoga PAS dan para pemimpinya di laknat Allah atas perbuatan mereka mencelarukan fikrah Islam!

    Semoga PAS dan pemimpinnya dilaknat ALLAH TA'ALA sptnya sbg pengajaran buat generasi umat Islam skrg..brg siapa yg menipu menggunakan Islam akan dihukum Allah dgn seberat2 hukuman..AMINN YA ALLAH!

    ReplyDelete
  2. Amiin, Ya Allah...!! Lenyapkanlah para penyokong Islam Liberal serta Syiah dalam PAS, Ya Allah..! Sesungguhnya petunjuk Mu telah semakin jelas..!

    Allahuakbar...!!

    ReplyDelete
  3. PAS lebih terarah pada arahan kafir dalam DAP dan penzina dalam PKR. Saya berharap nama PARTI ISLAM SeMalaysia diubah kepada PENCABUL ISLAM SeMalaysia.Islam diketepikan dan manusia laknatullah diabadikan. Takziah pada pengikut songsang ini.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...